پارک شدن اتوبوس مسجدسلیمان در اصفهان مانع از بازگشت سپاهان به صدر

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار هفته بیستم لیگ برتر در خانه مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز از ساعت ۱۷:۳۰ میزبان نفت مسجدسلیمان بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون‌گل به پایان رسید و سپاهان صدر را از دست داد.

در این مسابقه سپاهان می‌توانست با پیروزی به صدر جدول برگردد و به‌همین ترتیب از دقیقه یک حملات متعددی روی دروازه نفت مسجدسلیمان ایجاد کرد و به‌دنبال گل بود.

سبک بازی بیش از حد دفاعی و غیرفوتبالی محمود فکری مانع از این شد تا سپاهان باوجود فشار‌های زیاد به سه امتیاز مهم خود دست پیدا کند.

حق شاگران نویدکیا بدون شک سه امتیاز این دیدار بود، اما کرمانشاهی دروازه‌بان مسجدسلیمان و مدافعان حریف جانانه در مقابل موقعیت‌های بازیکنان سپاهان ایستادند و دست پر به مسجدسلیمان برگشتند.

طلایی‌پوشان از این مسابقه سخت تنها یک امتیاز گرفتند و مقابل تیمی متوقف شدند که بازی رفت را برابر سپاهان پیروز شده بود. سپاهان ضمن ناکامی در گرفتن انتقام از این تیم برای چهارمین بازی پیاپی برابر این تیم موفق به کسب پیروزی نشد.

سپاهان با تفاضل‌گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول باقی‌ماند و پس از ۶پیروزی پیاپی در لیگ در خانه متوقف شد.

سپاهان باید پنجشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه در قائمشهر مقابل تیم نساجی بایستد که پس از قرارگرفتن الهامی روی نیمکتش به ۲برد رسیده و ممکن است بازهم برای سپاهان دردسرساز شود.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار