مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی:

خراسان شمالی فرزند یتیم بدون حامی ندارد/دست نوازش پویش ایران همدل بر سر فرزندان یتیم خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی گفت:پویش ایران همدل با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست از پارسال در استان آغاز شده است.

 

 

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی در برنامه گفتگوی ویژه خبری به تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان پرداخت.

مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی در ابتدا با تقدیر و تشکر از ورود  داوطلبانه صدا و سیمای استان (شبکه اترک) به برنامه های ماه مبارک رمضان گفت:صداوسیمای استان در جهت ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری  با ورود به موقع و مطلوب کمک بسیاری به اجرای این برنامه ها دارد.


بیشتر بخوانید


الهی راد گفت:پویش ایران همدل از پارسال با هدف حمایت از کودکان یتیم در استان آغاز شده و امسال نیز با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان این پویش فعالیت خود را ادامه می دهد.

او افزود:حامیان می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزند معنوی خود را انتخاب و با پرداخت ماهانه ۲۰ هزار تومان یکی از کودکان یتیم یا محسنین را مورد حمایت خود قرار دهند.

الهی راد با اشاره به اینکه درحال حاضر فرزند یتیم فاقد حامی در استان نداریم، عنوان کرد:در تلاشیم تا سرانه فرزندان یتیم را افزایش دهیم که هدف گذاری انجام شده ۷۰۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان اطعام نیازمندان و توزیع سبد‌های معیشتی را از مهمترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان توسط این نهاد عنوان کرد و از مراکز نیکوکاری به عنوان ظرفیتی مهم در جهت استفاده از کمک خیران برای تهیه بسته‌های معیشتی نیازمندان نام برد و افزود: در ماه مبارک طی دو مرحله توزیع سبد‌های معیشتی را نیز در برنامه داریم که مرحله اول آن به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) انجام می‌شود.

الهی راد افزود: هم اکنون اقدامات اولیه اجرای این رزمایش در ماه رمضان در حال انجام است و با پیش بینی انجام شده بیش از ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم بین محرومان توزیع می‌شود.

باهمت خیرین؛ هشت پروژه  درمانی در حال انجام است

صفاری مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان نیز گفت:در سال ۹۹ هزینه بالغ بر ۳ میلیارد تومان جهت خرید دستگاه‌های دیالیز، گوارشی و سایر تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی خریداری و بین مراکز توزیع شده است.

صفاری افزود:در بحث بسته‌های غذایی امسال هم با توجه به شرایط بوجود آمده این مجمع نیز در کنار سایر دستگاه‌ها و با در نظر گرفتن منابع خیرین مشارکت خواهیم داشت.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با اشاره به اینکه رسالت اصلی مجمع خیرین سلامت در بخش زیرساختی است، اظهار کرد:در حال حاضر ۸ پروژه در دستور کار است که با همت خیرین استان در حال انجام است.

صفاری افزود:پایگاه اورژانس ۱۱۵ بش قارداش، مرکز جامع سلامت راستقان با ۵۲۰ متر مربع و مرکز جامع سلامت منطقه مرزی راز و جرگلان از جمله خدمات این مجمع است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.