۱۰ هزار کردستانی آموزش کمک‌های اولیه دیدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: سال گذشته هلال احمر کردستان به بیش از ۱۰ هزار نفر آموزش امداد و کمک‌های اولیه ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان اظهار کرد: در سال گذشته جمعیت هلال احمر استان کردستان در قالب بیش از ۳۵۰ دوره آموزشی به ۱۰ هزار نفر در سطح استان آموزش امداد و کمک‌های اولیه ارائه کرده است؛ و افزود: دوره‌های آموزشی امداد و نجات، مخاطرات، پیش بیمارستانی، تخصصی جاده، پایه داوطلبی، تربیت مربی و ضمن خدمت کارکنان از اهم برنامه‌های آموزشی جمعیت هلال احمر کردستان در سال گذشته بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان تصریح کرد: همچنین در بحث خانه‌های هلال، این جمعیت به بیش از ۲۰۰۰ نفر از روستاییان استان در قالب ۶۸ خانه هلال آموزش داده است.

جلالی اضافه کرد: بر اساس قانون وظیفه آموزش همگانی جامعه بر عهده جمعیت هلال احمر بوده و طی سال‌های گذشته با اجرای طرح‌های مختلف، این امر مهم در دستور کاری ما قرار داشته است.

او تصریح کرد: علاقمندان به یادگیری امداد و کمک‌های اولیه می‌توانند در دوره‌های حضوری و غیر حضوری جمعیت هلال احمر شرکت کرده و با مفاهیم اصلی کمک‌های اولیه آشنا شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان گفت: ما اعتقاد داریم که یادگیری امداد و کمک‌های اولیه، آشنایی با مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی و دوره‌های آموزشی تخصصی پیش بیمارستانی می‌تواند نقش به سزایی در پیشگیری از مخاطرات و مدیریت حوادث اتفاق افتاده در خانواده‌ها باشد.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان در دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه شرکت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.