گوگل برنامه فیلم و تلویزیون خود را از دسترس خارج می‌کند

گوگل اعلام کرد که قصد حذف برنامه فیلم و تلویزیون خود را دارد و کاربران این نرم افزار باید به یوتیوب کوچ کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Google اعلام کرده است برنامه فیلم و تلویزیون Google Play از ۱۵ ژوئیه دیگر در هیچ کدام از گیرنده‌های Roku یا تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، LG، Vizio یا Roku در دسترس نخواهد بود. اگر فیلم یا نمایش تلویزیونی از طریق این سرویس خریداری کرده‌اید، همچنان می‌توانید از طریق بخش "فیلم‌ها و نمایش‌های شما" در برنامه YouTube به ویدئوها دسترسی داشته باشید. همچنین گوگل به سایت The Verge تأیید کرده است که کاربرانی که برای دسترسی به آن محتوا به فیلم‌ها و تلویزیون‌های Play اعتماد کرده اند می‌توانند از طریق YouTube این کار را انجام دهند.

چند نکته مهم دیگر وجود دارد که باید در انتقال به YouTube مورد توجه قرار گیرد. فهرست تماشای شما دیگر در برنامه قابل مشاهده نخواهد بود (اگرچه هنوز توسط Googling "فهرست تماشای من" در وب قابل مشاهده است)، و در حالی که خانواده شما هنوز می‌توانند محتوای خریداری شده از فروشگاه فیلم و تلویزیون را به اشتراک بگذارند، خرید‌های انجام شده در برنامه YouTube با خانواده شما به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

اگر فیلم یا محتوای تلویزیونی خریداری شده از طریق Play Store دارید، می‌توانید نحوه دسترسی به آن‌ها پس از ۱۵ ژوئیه در این قسمت تماشا کنید:

  • در تلفن /لپ تاپ Android: با استفاده از برنامه Google TV یا برنامه YouTube
  • در iPhone / iPad: با استفاده از برنامه فیلم و تلویزیون Google Play یا برنامه YouTube
  • در دستگاه‌های Roku: استفاده از برنامه YouTube
  • در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، ال جی، ویزیو و روکو: استفاده از برنامه YouTube
  • در Chromecast: استفاده از برنامه Google TV
  • در وب: با استفاده از وب سایت فیلم‌ها و تلویزیون‌های Google Play یا وب سایت YouTube
  • در Android TV: استفاده از برنامه Google Play Movies and TV (طبق اسناد Google)

گوگل در حال حذف برنامه های فیلم و تلویزیون خود از هر Roku و تلویزیون های هوشمند است

برای مشاهده محتوای خود در YouTube، وارد شوید، به کتابخانه بروید، سپس روی "فیلم‌ها و نمایش‌های خود" ضربه بزنید. در آنجا خرید‌های تلویزیونی Google Play خود، محتوای «فیلم‌های هرجای خود» و هر محتوای خریداری شده از داخل برنامه YouTube را مشاهده خواهید کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار