معدوم‌سازی ۴۰۰ کیلوگرم موادخام دامی در رزن/ پلمب یک واحد متخلف

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رزن از ضبط و معدوم‌سازی بیش از ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد خام دامی و لبنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهروز شیرزادی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رزن با اشاره به اجرای طرح نظارت و بازرسی اداره دامپزشکی شهرستان رزن در ایام نوروز گفت: در این طرح سه اکیپ ثابت و سیار در قالب ۶ نفر به صورت مستمر از مراکز مختلف عرضه مواد خام دامی نظیر تالار‌ها و رستوران‌ها، مراکز پخش غذا بازرسی کردند.

او با اشاره به اینکه بیش از ۵۶۰ مورد بازرسی توسط اکیپ بازرسی از واحد‌های مختلف انجام شد گفت: بیش از ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد خام دامی و لبنی فاسد و تاریخ گذشته ضبط و معدوم‌سازی شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رزن با اشاره به اینکه بازرسی‌ها غالبا به صورت بازدید مشترک با اداراتی از جمله مرکز بهداشت، نیروی انتظامی، اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بود گفت: یک واحد عرضه مواد خام دامی به علت تخلف بهداشتی پلمب شد.

شیرزادی در پایان از شهروندان خواست دقت لازم را در تهیه فرآورده‌های خام دامی داشته و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی حوزه دامپزشکی مراتب را با شماره گیری سراسری ۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.