ارزیابی وضعیت آسانسور‌های مسکن مهر زاهدان تا پایان هفته

سازمان استاندارد در نظر دارد تا پایان هفته وضعیت آسانسور‌های مسکن مهر منطقه مهر شهر زاهدان را بنا به درخواست متقاضیان ارزیابی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محبی مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان با بیان اینکه اختصاص بودجه برای بازرسی اولیه ۱۰۰ آسانسور در مجتمع‌های تعاونی مسکن مهر منطقه مهرشهر زاهدان و صدور پروانه و گواهی استاندارد برای آن‌ها در نظر گرفته شده است گفت: با توجه به ساخت و ساز‌های صورت گرفته توسط تعاونی‌های مسکن منطقه مهر شهر زاهدان و ضرورت اخذ پروانه و گواهی استاندارد واحد‌های مسکونی، اداره کل استاندارد هزینه بازرسی اولیه ۱۰۰ دستگاه آسانسور در این منطقه را انجام خواهد داد.

محبی افزود: بخش عمده‌ای از مجتمع‌ها و واحد‌های مسکونی تعاونی‌های مسکن منطقه مهر شهر زاهدان فاقد پروانه گواهی استاندارد هستند.

او همچنین با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی مسکن می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۰۹۱۵۷۴۵۵۷۸۳ در خواست خود را مبنی بر بازرسی آسانسور و یا از طریق تماس با شماره تلفن ۳۳۲۱۴۳۰۳ و نیز با مراجعه به اتحادیه تعاونی‌های مسکن استان واقع در بلوار انقلاب – بین انقلاب ۲ و ۴ تقاضای خود را ارسال و تحویل دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار