فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛

دستگیری ۳۰ نفر از محکومان فراری در طرح رعد/ اعلام جزئیات محدودیت‌های اصناف با آغاز ماه رمضان

سردار رحیمی گفت: ۳۰ نفر از محکومان فراری در چهل و سومین مرحله طرح رعد، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره جزئیات چهل و سومین مرحله طرح رعد، اظهار کرد: رویکرد اصلی این طرح برخورد با سارقان، مالخران، خفت گیران، زورگیران است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح با قاچاقچیان خرد، معتادان متجاهر و قاچاقچیان کالا برخورد می‌کنیم، گفت: توانستیم با اجرای این طرح ۸۶۴ نفر از سارقان منزل، مالخران، سارقان خودرو و لوازم خودرو، زورگیران و خفت گیران را دستگیر کنیم.

سردار رحیمی افزود: ۲۹ باند در این مرحله از طرح رعد منهدم شدند و بیش از ۴ هزار و ۹۳۳ فقره سرقت نیز کشف شد و ۱۳۲ موتور و خودرو فقط در یک باند و بیش از ۳۵ دستگاه دوچرخه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در این مرحله از طرح رعد ۸۳۴ پرونده سرقت تشکیل شد، اضافه کرد: ۳۰ نفر از محکومان فراری در این مرحله از طرح رعد دستگیر شدند و همچنین ۴ قبضه سلاح کشف شد.

وی بیان کرد: در منطقه خلازیر گروهی که قصد سرقت خودرویی را داشتند توسط نیرو‌های گشت پلیس دستگیر شدند و یک نفر از این گروه که قصد حمله مسلحانه به نیروی‌های پلیس را داشت، مجروح و به بیمارستان منتقل شد و ۲۷ قبضه سلاح سرد از این باند شناسایی و کشف شد.

سردار رحیمی ضمن هشدار به شهروندان در جهت حفظ سلامتیشان، تصریح کرد: در این مرحله از طرح رعد، چندین باند توسط پلیس دستگیر شده است که مواد ضدعفونی کننده و دارو‌های تقلبی را به فروش می‌رسانند، این دارو‌های تقلبی با برچسب‌های تقلبی در بازار ناصر خسرو به فروش می‌رسید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: با تمامی مقصران این امر به طور جدی برخورد خواهد شد.

وی درخصوص تغییرات در محدودیت‌ها با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، گفت: تمامی رستوران‌ها و واحد‌هایی که غذا طبخ می‌کنند تا ۳۰ دقیقه مانده به افطار تعطیل هستند و باید شرایط کرونایی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

سردار رحیمی افزود: افرادی که نمی‌توانند روزه بگیرند باید حتما شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت کنند و نباید در معرض عموم روزه خواری کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: واحد‌های صنفی را مشخص کرده ایم تا به مسافران نیز در ماه مبارک رمضان خدمات لازم را ارائه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۲۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
سند میگذارند و چند روز دیگه آزاد میشوند. مگه نه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
دستگیری که فردا آزاد بشن چه فایده ای داره
آخرین اخبار