اهدای ۲۳۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان نیازمند خراسان رضوی

۲ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، گوشت و حبوبات به ارزش ۶ میلیون ریال در آستانه ماه مبارک رمضان به خانواده زندانیان نیازمند خراسان رضوی اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید سرباز جانفدا مدیر کل زندان های و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی در مراسم اهدای بسته های معیشتی به خانواده های زندانیان نیازمند گفت: به منظور حمایت و دستگیری از خانواده زندانیان نیازمند به عنوان عائله تحت تکفل نظام و بر اساس تکلیف سازمانی مبنی بر توجه ویژه به خانواده مددجویان نیازمند، در جهت اجرای تفاهمنامه همکاری سازمان زندانها و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) این تعداد بسته معیشتی در آستانه ماه مبارک رمضان توسط ستاد یاد شده به جامعه هدف اعطا شد.

او افزود: از مجموع کمکهای امروز، هزار بسته معیشتی برای شهرستان مشهد و هزار و ۳۰۰ بسته نیز برای سایر شهرستان‌های خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

 مدیر کل زندان های و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی ادامه داد: اولویت دریافت این بسته ها با خانواده زندانیان نیازمند، زندانیان فاقد مرخصی، زندانیان متاهل و زندانیان دارای تعداد فرزند بیشتر و یا دارای حبس طولانی است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.