خطیبی: تراکتور برابر پاختاکور در شان پرطرفدارترین تیم آسیا بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی این تیم برابر پاختاکور ازبکستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما در حالی وارد این مسابقات شدیم که می‌دانستیم تورنمنت سختی را در پیش خواهیم داشت. هر ۳ روز یک بار بازی برگزار می‌شود و این موضوع را ما و بازیکنان درک می کنیم. امیدوارم بتوانیم پله پله جلو برویم. به بازیکنان تراکتور ایمان دارم. انشاالله بتوانیم یک بازی خوب در شان پرطرفدارترین تیم آسیا انجام بدهیم.  

او ادامه داد: از طرف بازیکنان و کادر فنی این  قول را به هواداران تراکتور می‌دهیم که با تمام وجود تلاش کنیم. تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا است و به دلیل غیبت تماشاگران، بیشتر از سایر تیم‌ها آسیب می بیند. جای هواداران ما در ورزشگاه‌ها خالی است. از تیم شارجه امارات به خاطر میزبانی خوب تشکر می‌کنم. من و مسعود شجاعی در این تیم بازی کردیم. خیلی خوشحالم که یک بار دیگر در کنار هم هستیم.  

کیفیت فوتبال ایران از دیگر تیم های آسیایی بالاتر است 

خطیبی درباره شرایط تیمش در لیگ برتر ایران بیان کرد: لیگ ایران متفاوت‌تر از لیگ‌های دیگر است و یک لیگ قوی محسوب می‌شود. ما بازی‌های کمتری نسبت به تیم‌های بالای جدول انجام داده ایم و با برگزاری ۲ بازی معوقه می‌توانیم به جایگاه مورد نظر خود برسیم. البته در حال حاضر فکر ما روی بازی فردا است.

او درباره اینکه  چه حسی از بازگشت به شارجه دارد، بیان کرد: من خاطرات و دوستان خیلی خوبی در این شهر دارم. با شیخ محمد، مالک باشگاه خاطرات خوبی دارم و هنوز با هم ارتباطات داریم. عبدالعزیز کاپیتان خوب ما در آن دوره که اکنون سرمربی شارجه است یکی از دوستان من است.

سرمربی تراکتور درباره تیم پاختاکور گفت: پاختاکور عوض شده و با سبک دیگری بازی می‌کند. این تیم را آنالیز کرده ایم. فردا یک بازی خوب از تراکتور خواهید دید. امیدوارم که فردا روز تراکتور باشد.  تیم قدری در اختیار داریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار