۱۲ هنرمند شاخص هنر انقلاب در کردستان تجلیل شدند

در گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، حوزه هنری و سازمان بسیج هنرمندان کردستان از ۱۲ هنرمند شاخص در کردستان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عصر امروز آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان کردستان، معاونین سپاه بیت‌المقدس، فرمانده سپاه سنندج، رئیس حوزه هنری و جمعی از هنرمندان استان در جوار شهدای گمنام سنندج و با رعایت نکات بهداشتی و پس از غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: شهید آویینی با نفس و قلم پاکشان فرهنگ دفاع مقدس را انتقال دادند.

علی‌عباس داودنیا تصریح کرد: رهبری فرمودند هر ایده‌ای در قالب هنر انقلاب نگنجد ماندنی نیست.

او افزود: در بسیج هنرمندان و در سپاه بیت‌المقدس تا توان داریم به هنر ناب انقلاب خدمت می‌کنیم تا این تفکر ناب در جهان گسترش یابد.

همچنین در این مراسم از ۱۲ هنرمند فعال و شاخص در حوزه هنر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سال ۹۹ با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم از هنرمند شاخص حوزه نقاشی و طراحی، استاد فردین صادق‌ایوبی از سنندج، هنرمند شاخص حوزه شعر دفاع مقدس، علی‌احسان فریدونی از بیجار، هنرمند شاخص حوزه نمایش، یونس صحرارو از قروه، هنرمند شاخص پژوهش و نویسنده، اسماعیل احمدی از سنندج و هنرمند شاخص حوزه گرافیک انقلاب و دفاع مقدس کاوه خداکرمی از سنندج تجلیل شد.

هنرمند شاخص حوزه فیلم مستند، رضا سیدفاتحی از شهرستان بیجار و هنرمند شاخص حوزه پژوهش در حوزه شعر و داستان، بهروز خیریه، هنرمند شاخص حوزه فرهنگ و مطالعات پایداری و پژوهشگر خانم شیلان اویهنگی، هنرمند شاخص حوزه فرهنگ و مطالعات پایداری و پژوهشگر علی کلوندی، هنرمند شاخص حوزه کاریکاتور محمدسامان صولی، هنرمند شاخص حوزه فیلم سینما و تلویزیون مهرداد یوسفی و هنرمند شاخص حوزه سینما (کارگردانی، تدوین، تصویربرداری)، زانیار لطفی از سنندج در این مراسم تجلیل شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.