پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مددجویان کرمانشاهی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: طی سال ۹۹ بیش از ۱۰۰ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومان وام قرض الحسنه به حدود ۱۲ هزار مددجوی کرمانشاهی پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: وام‌های قرض الحسنه این نهاد در سر فصل‌های کارگشایی، اشتغال، ودیعه، خرید و تعمیر مسکن، وام دانشجویی و آموزش کسب و کار پرداخت می‌شود.

رخصی با بیان اینکه در سال ۹۹ این نهاد از طریق هم افزایی با بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت بیش از ۱۰۰ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومان وام پرداخت کرده است، افزود: در این مدت حدود ۱۲ هزار مددجو کرمانشاهی از وام‌های قرض الحسنه بهره‌مند شدند.
او ادامه داد: ۷۱ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان از وام‌های اختصاصی به مددجویان در سال گذشته از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و حدود ۳۰ میلیارد تومان نیز از اعتبار بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه  بیان کرد: بخشی از وام‌های قرض الحسنه صندوق امداد ولایت از محل سپرده‌های خیران نیک اندیش تامین می‌شود.

به گفته محسن رخصی، وام‌های پرداختی به مددجویان تحت حمایت در استان طی سال ۹۹ از افزایش ۹۰ درصدی نسبت به سال قبل از آن برخوردار بوده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.