۳۱۳ هزار وعده نذری رمضان برای سفره‌های مستمندان سمنانی

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: بیش از ۳۱۳ هزار وعده غذای گرم برای نیازمندان این استان در ماه مبارک رمضان با مشارکت مردم نیک اندیش استان سمنان تهیه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از برپایی ۷۲ آشپزخانه اطعام مهدوی و تهیه بیش از ۳۱۳ هزار وعده غذای گرم برای نیازمندان این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: بیش از ۳۱ هزار بسته حمایتی نیز برای اهداء به مددجویان و نیازمندان استان سمنان با مشارکت خیران تهیه می‌شود.

او افزود : در سال گذشته، ۱۳ میلیارد تومان در قالب اطعام مهدوی و سبد کالا به همت مردم نیک اندیش به نیازمندان اهداء شد که امسال پیش بینی می‌شود این کمک‌ها به بیش از ۱۸ میلیارد تومان برسد.

مسعودیان راد هم چنین از برپایی۱۵ آشپزخانه در شاهرود و ۱۳ آشپزخانه در سمنان درماه مبارک رمضان برای تامین غذا برای نیازمندان خبر داد و گفت: همچنین ۱۰ َآشپزخانه در دامغان، هشت آشپزخانه در گرمسار، پنج آشپزخانه در مهدی‌شهر، پنج آشپزخانه در بسطام، پنج آشپزخانه در میامی، سه آشپزخانه در آرادن سه آشپزخانه در امیرآباد سه آشپزخانه در سرخه، دو آشپزخانه در بیارجمند نیز در رمضان امسال برپا می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار