نوری: بازی اول در لیگ قهرمانان آسیا سخت است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اولین بازی آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در مورد بازی استقلال مقابل الاهلی گفت: همیشه بازی‌ اول در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مهم و سخت است.۳ امتیاز اول بازی اهمیت زیادی دارد. استقلال در گروه سختی قرار دارد. استقلال همیشه ثابت کرده که مرد روز‌های سخت است. انشاالله آبی پوشان به شیوه ای بازی کنند که تیم‌ها را یکی پس از دیگری شکست دهند. استقلال می‌تواند به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کند.

او ادامه داد: الاهلی حریف بسیار قدرتمندی است. استقلال با توجه به نفراتی که دارد، می‌تواند الاهلی را شکست دهد. بازیکنان باید تمرکز لازم را داشته باشند. امیدوارم بازیکنان، با غیرت و بازی خوب خود، بتوانند سومین ستاره را بگیرند.

استقلال در خط دفاعی مشکل دارد

نوری در رابطه با نقاط ضعف و قوت آبی پوشان اظهار کرد: استقلال در خط دفاع مشکل دارد. خط حمله آبی پوشان، برگه برنده این تیم در مسابقات آسیایی است. خط هافبک هم نوسان دارد، اما می‌تواند بهتر شود. در خط دفاعی، نیاز به یک بازیکن با تجربه داریم. شاگردان مجیدی در لیگ برتر کم گل خوردند و این نشان می‌دهد در خط دفاع مسیر پیشرفت را طی می‌کنیم. امیدوارم همه چیز در لیگ قهرمانان آسیا بر وفق مراد استقلال باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار