پلی آف بازنده‌های لیگ برتر فوتسال؛

عزم جدی ساروی‌ها برای ماندن در لیگ برتر/ کار سخت ایمان بحران زده برابر اهورا

هفته دوم از دور پلی آف بازنده‌های لیگ برتر فوتسال، فردا با برگزاری ۲ دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم از دور پلی آف بازنده‌های لیگ برتر فوتسال، پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه با انجام ۲ مسابقه و به صورت همزمان از ساعت ۲۲ پیگیری می‌شود. در اولین مسابقه این هفته تیم‌های بازار‌های روز کوثر اصفهان و ایمان شیراز به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی کوثر و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد.

تیم فوتسال ایمان شیراز در نخستین مسابقه خود در مرحله پلی آف بازنده‌ها هفته گذشته میزبان شهروند ساری بود و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود شکست خورد و برای آن که به دسته پایین‌تر سقوط نکند، با تمام توان و قدرت خود به مصاف کوثر اصفهان خواهد رفت.

دیدار تیم‌های فوتسال بازار‌های روز کوثر اصفهان و اهورای بهبهان به دلیل مبتلا شدن ۷ نفر از اعضای تیم کوثر به ویروس کرونا هفته گذشته برگزار نشد.


بیشتر بخوانید


در دیگر بازی این مرحله تیم‌های اهورای بهبهان و شهروند ساری رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. این دیدار به میزبانی اهورا و در سالن بدون تماشاگر علی ابن ابی‌طالب (ع) برگزار می‌شود. ساروی‌ها هفته گذشته در مصاف با ایمان شیراز موفق شدند پیروزی روحیه بخشی را به دست آورند و به همین دلیل با تمام توان برابر اهورای بهبهان ظاهر خواهند شد. شهروند اگر بتواند در بازی امروز به پیروزی دست پیدا کند، در آن صورت می‌تواند شانس خودش را برای ماندن در لیگ برتر فوتسال تا حدود زیادی افزایش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.