رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود گفت: چهار هزار متر مربع بنا و دیوارکشی از اراضی تصرفی محدوده شهر کلاته خیج تخریب و به اراضی ملی بازگردانده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدرضا کشاورزیان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود گفت: تخریب این ساخت و ساز‌های غیرمجاز بر اساس ماده ۵۵ قانون سازمان جنگل‌ها و مراتع و با هماهنگی دستگاه قضایی شهرستان شاهرود اجرایی شد.

او با بیان اینکه این تخریب‌ها با همکاری پاسگاه کلاته خیج انجام شد، اظهار داشت: تراکتور و کامیون برای تخریب این دیوار‌ها و سازه‌های بلوکی مسافتی بیش از ۵۰ کیلومتر را طی کردند.

کشاورزیان به آماده باش ۲۴ ساعته یگان حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشاره کرد و ابراز داشت: با تخریب این تعداد ساخت و ساز غیرمجاز حدود چهار هزار مترمربع زمین منابع ملی از دست سودجویان و متصرفان آزاد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود ادامه داد: تخریب این ساخت و ساز‌های غیرمجاز با همکاری و مشارکت فرماندهی انتظامی، شهرداری، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و نماینده فرمانداری این شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.