کشف بیش از ۱۶ تن اجناس احتکاری در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف بیش از ۱۶ تن و ۵۷۱ کیلو گرم انواع اجناس اساسی احتکار شده در شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: این کالاهای احتکاری با  گزارش‌های مردمی در انباری واقع در محله امام سجاد (ع) در شهر اردبیل کشف شد.

او اظهار کرد: در بازرسی از این انبار ۱۶ تن و ۵۷۱ کیلوگرم انواع برنج، حبوبات و خرما  به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه با دستور قضایی این انبار پلمب شد، بیان‌کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

سردار حسینی گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

سردار حسینی تصریح کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با قاچاق و احتکار اقلام مورد نیاز مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

او با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.