ویدئویی تکان دهنده از صحنه یک آدم ربایی در لندن!

ویدئویی که یک آدم ربایی را در روز روشن در خیابان های لندن نشان می دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه تکان دهنده یک آدم ربایی در لندن، پایتخت انگلیس را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مردان آدم ربا به یک مرد دیگر حمله‌ور شده و سپس او را سوار بر یک ون کرده و متواری می‌شوند.

بنا به اعلام پلیس کلانشهر لندن این آدم ربایی در ساعت ۳ بعدازظهر تاریخ ۱۱ مارس در منطقه «سوت وودفرد» واقع در شرق لندن رخ داد. در ویدئوی منتشر شده سه مرد آدم ربا با تهدید و زور یک مرد را به داخل خودروی ون انداخته و سپس فرار می‌کنند.

همچنین طبق گفته شاهدان عینی دو مرد پس از پیاده شدن از خودروی ون به یک مرد در خیابان حمله ور شده و سپس در حالی که او را کتک می‌زدند در داخل خودرو انداختند. شاهدان عینی می‌گویند که آدم ربای سوم نیز در داخل خودروی ون حضور داشت. بنا به این گزارش خودروی ون پیش از ترک محل در کنار یک خودروی بی ام و توقف و راننده آن با قربانی صحبت کرد.


بیشتر بخوانید


پس از اعلام گزارش این آدم ربایی پلیس لندن در محل حاضر و منطقه را جستجو کرد. پلیس خودروی ون را تعقیب و در محله «بروکس پاراد» متوقف کرد. پلیس دو مرد ۲۰ ساله را دستگیر و گفته می‌شود قربانی که ۳۰ ساله بوده به دلیل جراحات وارده به بیمارستان منتقل شده است. تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری آدم ربای سوم و همچنین راننده بی ام و ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار