مرغ از سفره ها پرید

با وجود اعلام قیمت مرغ مصوب دولتی به مبلغ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان، مرغ در بازار خرمشهر کمیاب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شهروندان در دومین روز ماه مبارک رمضان در بازار با نبود مرغ زنده و کشتار روز روبه رو شدند که این مسئله باعث سردرگمی آن ها شده است.

در حال حاضر تعدادی از فروشگاه های مرغ فروشی در سطح شهر تعطیل و آن دسته از که به فروش مرغ مشغولند، مرغ های کشتار روز را به قیمت های ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان و ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان به مردم عرضه می کنند.

مقدم،مدیر صمت خرمشهر در گفت و گوی تلفنی  با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به دلیل مشکلات دامی، دچار کمبود مرغ در بازار شدیم.

او افزود: خرمشهر سه روز است که در کمبود مرغ به سر میبرد، اما این کمبود صرفا در این شهر نیست و در کل کشور وجود دارد.همچنین همین امر موجب گرانی مرغ در این روز ها شده است.

مدیر صمت خرمشهر ادامه داد:هنگامی که کشتار مرغ در بازار اندک باشد،فروشندگان با قیمت بالاتری مرغ را خریداری میکنند و در نتیجه مرغ هایی با مبلغ گرانتر از قیمت مصوب به مردم عرضه می شود،اما در حال حاضر مامورین ستاد تنظیم بازار، در سطح بازارهای خرمشهر وجود دارند و به فروشندگان گران فروش تذکر و اخطار لازم را می دهند.

او در پایان با اشاره به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان گفت: چهارشنبه هفته ی آینده، مشکل کمبود مرغ حل خواهد شد و به زودی به قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به شهروندان عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.