تاریخ برگزاری رویداد Spring Loaded اپل مشخص شد

شرکت اپل در ۲۰ آوریل رویداد Spring Loaded را برگزار می‌کند و در این رویداد اپل از برخی محصولات خود پرده برداری می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل از رویداد جدید خود با عنوان iPad Pro "Spring Loaded" رونمایی کرد که در 20 آوریل برگزار می‌شود.

نحوه و زمان تماشای رویداد آوریل ۲۰۲۱ اپل

کنفرانس مطبوعاتی "Spring Loaded" برای سه شنبه، ۲۰ آوریل برنامه ریزی شده است. مانند رویداد‌های ویژه اخیر اپل، این کنفرانس از طریق وب سایت رسمی اپل در مرورگر‌های پشتیبانی، برنامه Apple TV  پخش می‌شود. مهمترین محصولی که شایعه حضور در رویداد آوریل اپل است، نسل بعدی آیپد پرو (۲۰۲۱) است. گفته می‌شود که مدل ۱۲.۹ اینچی از نمایشگر مینی LED پیشرفته تری برخوردار است، در حالی که نسخه ۱۱ اینچی به صفحه LCD معمول اپل مجهز است. به روزرسانی‌های قابل توجه در طراحی بعید است، بنابراین می‌توان انتظار داشت مدل‌های iPad Pro (۲۰۲۱) تقریباً مشابه خط iPad Pro (۲۰۲۰) باشند.

خبر خوب این است که گفته می‌شود اپل در حال برنامه ریزی برای برخی پیشرفت‌های داخلی بزرگ است. تراشه آینده A۱۴X Bionic که انتظار می‌رود عملکردی مشابه M۱ MacBook را ارائه دهد، در کنار قابلیت اتصال ۵G اختیاری، پشتیبانی از قلم نیز در اطلاعات موجود مشاهده شده است. همچنین گزارشاتی در مورد پورت USB-C به روز شده‌ای ارائه شده است که از استاندارد Thunderbolt پشتیبانی می‌کند، چیزی که اپل معمولاً برای محصولات Mac خود رزرو می‌کند، اما این سازگاری را با دامنه وسیع تری از لوازم جانبی امکان پذیر می‌کند.

احتمال معرفی AirTtags

برچسب‌های ردیابی مورد Apple - AirTags - از سال‌ها قبل در حال توسعه بوده و با تأخیر‌های زیادی روبرو شده است. این برند هفته گذشته جایگزین‌های شخص ثالث را تبلیغ کرد، اما شایعات حاکی از آن است که سرانجام می‌توانند در رویداد آوریل ۲۰۲۱ اعلام شوند و در ایالات متحده ۳۹ دلار قیمت داشته باشند. انتظار می‌رود مانند Galaxy SmartTag + سامسونگ، AirTags اپل از ترکیبی از فناوری Bluetooth Low Energy (BLE) و Ultra Wideband (UWB) استفاده کنند تا ضمن رعایت حریم خصوصی کاربر، تجربه ردیابی دقیق تری را فراهم کنند.

بروزرسانی iOS ۱۴.۵

اپل چند ماه است که روی iOS ۱۴.۵ کار می‌کند. تیم کوک گنیز اعلام کرده که ممکن است تاریخ انتشار در رویداد آوریل اعلام شود. از نظر ویژگی‌ها، مهمترین بار شفافیت ردیابی برنامه است. ویژگی متمرکز بر حریم خصوصی، که مورد انتقاد شدید فیسبوک قرار گرفته است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ها را از ردیابی آن‌ها در برنامه‌های شخص ثالث و وب سایت‌ها متوقف کنند.

اپل تاریخ رویداد iPad Pro

نسل دوم AirPods در مارس ۲۰۱۹ معرفی شد، بنابراین به زودی این نسخه جدید ارتقا می‌یابد. اینکه AirPods ۳ در رویداد آوریل هفته آینده یا اواخر سال ۲۰۲۱ اعلام خواهد شد مشخص نیست. صرف نظر از این، نسل بعدی AirPods باید طرحی به روز شده ارائه دهد که طراحی قله جهانی را حفظ کرده و ساقه‌های کوتاه تری را الهام گرفته از AirPods Pro گران قیمت اپل ارائه دهد. پیشرفت‌هایی در تجربه صوتی و عمر باتری نیز ممکن است اتفاق بیفتد، گرچه بعید به نظر می‌رسد که حذف فعال نویز باعث کاهش این میزان صدا شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل ، آیپد اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار