ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان‌های کردستان تکمیل شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان‌های استان به دلیل طغیان ویروس و افزایش بستری شدگان تکمیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،صدیق جدیدالاسلام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:کرونا روی فرش قرمزی که مردم برای پذیرایی و استقبال از آن گسترده‌اند موجی از مرگ و میر‌ها را به همراه دارد و رخت عزا بر قامت کردستان پوشانده می‌شود.

او با اشاره به افزایش بی رویه موارد ابتلا به ویروس کرونا در کردستان افزود: با استمرار این روند در روز‌های آینده سایه مرگ این استان را فرا می‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه هم‌اکنون وضعیت استان از لحاظ شیوع کرونا بحرانی است، ادامه داد: اکثر بخش‌های درمانی استان زیر بار کرونا است و روز‌های سختی در پیش است و اگر مردم رعایت نکنند وضعیت رو به سیاهی خواهد رفت.

او افزود: وضعیتی که امروز با آن روبرو شده‌ایم نتیجه تجمعات ۲ هفته گذشته در پارک‌ها، میهمانی‌ها، مسافرت و دورهمی‌ها است و اگر مردم در این زمینه تغییر رفتار ندهند نه تنها این موج با قدرت زیاد ادامه دارد بلکه موج‌های بعدی را هم شاهد خواهیم بود.

گفتنی است؛از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون یک هزار و ۱۶۱ بیمار بر اثر کرونا در کردستان جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.