ادعای تکراری سعودی ها: موشک یمنی شلیک شده به جیزان را رهگیری و منهدم کردیم

سخنگوی ائتلاف سعودی باردیگر مدعی شد که این ائتلاف توانسته موشک یمنی شلیک شده به سوی جیزان را رهگیری و منهدم کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العربیه عربستان سعودی، ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف سعودی، طی سخنانی بار دیگر اعلام کرده است که این ائتلاف توانسته یک فروند موشک بالستیکی متعلق به یمن را که به سوی عربستان شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کند.

وی با بیان اینکه موشک فوق از نوع بالستیک دوربرد بوده است، افزود: این موشک به سمت مناطق مسکونی و غیرنظامی در جیزان شلیک شده بود.

سخنگوی ائتلاف سعودی، همچنین طی این ادعا، جنبش انصارالله یمن را بار دیگر به تلاش خصمانه به منظور هدف قرار دادن غیرنظامیان متهم کرده است.

حمله به مناطق مختلف عربستان همچون فرودگاه‌های جیزان و اب‌ها و پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط طی روز‌های اخیر بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است که گفته می‌شود دلیل آن نقشی‌ای است که این اماکن در حملات هوایی به یمن ایفا می‌کنند.

این موضوع تاکنون از سوی ارتش یمن تایید و یا تکذیب نشده است.

روز پنجشنبه نیز سعودی از شلیک یک پهپاد انتحاری از سوی نیرو‌های یمن به سمت جیزان در جنوب عربستان خبر داد و پس از آن نیز یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، در توئیتی درباره ابعاد حمله هوایی در عمق خاک عربستان نوشت: نیرو‌های یمنی با ۱۱ موشک و پهپاد شرکت آرامکو، پدافند‌های پاتریوت و نقاط حساس جیزان را مورد هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۱۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
مگه پاتریوت یکی از پیشرفته ترین سامانه‌های پدافندی نبود؟
پاتریوت میخواد جلو تقدیر خدا رو بگیره؟؟!!
آخرین اخبار