معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از راه اندازی رسمی میز خدمت الکترونیکی در سامانه بهین یاب خبر داد.

حسن نژاد معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: میز خدمت الکترونیکی برای پاسخ گویی غیرحضوری به ابهامات و مشکلات متقاضیان سامانه بهین یاب پس از طی ۵ ماه دوره بهره‌برداری آزمایشی، به صورت رسمی راه اندازی شد.

او افزود: با راه اندازی کامل این سامانه، تمامی دسترسی‌های لازم برای سازمان صمت استانی و همچنین برای ذی نفعان، متقاضیان و فعالان اقتصادی به منظور استفاده از این سامانه فراهم می شود.

حسن نژاد بیان کرد: میز خدمت الکترونیکی با توجه به شرایط حال حاضر کشور و شیوع بیماری کرونا و الزامات درنظر گرفته شده  توسط دولت برای کاهش سفر‌های درون و برون شهری و مراجعات متقاضیان به دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است.

او با اشاره به ضرورت ارائه خدمات بصورت الکترونیکی، عنوان کرد: سامانه بهین‌یاب برای پاسخ گویی غیرحضوری به ابهامات و مشکلات متقاضیان  در این سامانه پیاده‌سازی و در دسترس عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.