ارتش نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران

فرمانده تیپ ۷۱ صاحب الزمان (عج) نیروی زمینی ارتش، گفت : ارتش نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون خدمات درخشانی در عرصه‌های مختلف برای امنیت و پیشرفت کشور ارایه کرده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل شاطری فرمانده تیپ ۷۱ صاحب الزمان (عج) نیروی زمینی ارتش گفت : ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نیروی مسلح قدرتمند با تجهیزات و امکانات بومی است که امروز در کنار سایر قوای مسلح کشور در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و از حدود و ثغور کشور دفاع می‌کند.

او گفت : ارتش امروز مردمی‌ترین نهاد کشور است و در تمام حوادث و بلایای طبیعی مختلف به عنوان اولین و موثرترین نیرو در کنار مردم حضور یافته و همچنان که مردم را در قلب خود جای داده در قلوب تک تک آحاد ملت شریف ایران اسلامی جای دارد.

فرمانده تیپ ۷۱ صاحب الزمان (عج) نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه اتحاد نیرو‌های مسلح لرزه بر اندام دشمنان نظام و انقلاب انداخته است، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز انسجام، همدلی و وحدت نیرو‌های مسلح که حاصل تلاش و یادگار ماندگار شهید صیاد شیرازی است باعث موفقیت جبهه رزمندگان اسلام شد.

 شاطری افزود: امروز نیز نیرو‌های مسلح کشور تحت زعامت رهبر انقلاب متحدتر و مقتدرتر از گذشته در میدان دفاع از کشور حضور داشته و پشتیبان و مطیع رهبر معظم انقلاب هستند.

نیرو‌های مسلح امروز خودکفا شده‌اند

او گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران برخلاف ارتش شاهنشاهی که در ابعاد مختلف وابسته به آمریکا بود تمام تجهیزات، سلاح و مهمات خود را بومی سازی کرده و براساس برنامه‌های خود امروز با توان نظامی، لجستیکی، رزمی و تحرک پذیری بالای خود آماده دفاع از مرز‌های آبی، خاکی و دریایی کشور است و هیچ دشمنی توان تعرض به ایران اسلامی را ندارد.

 شاطری افزود: برنامه‌هایی که باید به صورت تجمعی برگزار می‌شد به دلیل وضعیت قرمز کرونایی شهرستان و برای حفظ سلامت مردم برگزار نخواهد شد و بیشتر برنامه‌های امسال در بستر فضای مجازی انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: صعود تیم کوهنوردی تیپ ۷۱ ارتش به قله کانی صیفی در استان ایلام در روز شهادت شهید صیاد شیرازی انجام شد که سر آغاز برنامه‌های دهه ارتش بود.

او با تأکید بر لزوم زنده نگهداشتن یاد شهدا گفت: سرکشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، غبارروبی مزار شهدای گمنام پادگان ابوذر و حضور کارکنان در یادمان شهدای بازی دراز از برنامه‌های ارتش در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در دهه‌ی بزرگداشت ارتش است.

فرمانده تیپ ۷۱ صاحب الزمان عج نیروی زمینی ارتش گفت: رژه موتوری و خودرویی در سطح شهرستان، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده‌های موفق ارتش، راه اندازی پویش فرهنگی ختم صلوات و پویش من صیادم، راه اندازی پایگاه سلامت در شهر و روستا‌های تابعه و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های تیپ ۷۱ در دهه ارتش است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار