معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

فراخوان اعزام به خدمت مشمولان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

سرهنگ فیضی از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

سرهنگ جعفر فیضی معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را دریافت کرده اند، بایستی راس ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه مورخه یکم اردیبهشت ماه به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در ایلام، بلوار شهید بهشتی، خیابان شهروند مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

او افزود: مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+۱۰ مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام با اشاره به این مطلب که عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، بیان کرد: مشمولان می‌بایست برگه‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، سرباز کارت (کارت حقوق)، شناسنامه، کارت ملی و... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
به سربازان واکسن کرونا بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
سربازان ملاردی کجا باید برن؟