وضعیت آب و هوای ۲۹ فروردین؛

بارش پراکنده باران در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کرمان

امروز در غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، یزد و کرمان بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی امروز در غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، یزد و کرمان بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می‌شود.

فردا در کرمان، شمال هرمزگان، سیستان و بلوچستان و همچنین در ارتفاعات البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

سه‌شنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آرام است. چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و اوایل شب در استان‌های گیلان و مازندران افزایش ابر و بارش خفیف باران رخ می‌دهد.

پنجشنبه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز در شرق تهران و مازندران، همچنین در استان‌های سمنان، اصفهان، قم شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری و فارس بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد به ویژه در ساعات بعد از ظهر رخ می‌دهد. طی سه روز آینده در نوار غربی کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار