سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان:

محدودیت‌های کرونایی تا تغییر وضعیت رنگ‌بندی استان اصفهان ادامه دارد

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت:محدودیت‌ها تا تغییر وضعیت رنگ‌بندی کرونایی استان ادامه خواهد داشت و به منظور رعایت دستورالعمل‌ها تیم‌های متفاوتی در حال پیگیری محدودیت‌ها هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دیشب حجت‌الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات نشست ستاد استانی با ستاد ملی کرونا، گفت: همچنان محدودیت‌ها تا تغییر وضعیت رنگ‌بندی استان ادامه خواهد داشت و بنابراین به لحاظ رعایت دقیق دستورالعمل‌ها تیم‌های متفاوتی از بخش‌های مختلف اعم از صنعت، معدن وتجارت، بهداشت و درمان و تعزیرات محدودیت‌ها را پیگیری می‌کنند.

او افزود: مهم‌ترین بخش جلسه ستاد ملی کرونا با ستاد استان‌های کشور رعایت دستورالعمل‌ها توسط صنوف و بقیه دستگاه‌ها است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌ها توسط صنوف به ۷۵ درصد رسیده، گفت: لازمه قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا رسیدن به رعایت ۹۵ درصدی است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: بسته‌های اقتصادی موضوع دیگر جلسه بود که مقرر شد در جلسه روز سه‌ شنبه شورای اقتصاد در مورد اظهارنامه‌های مالیاتی و بسته‌های اقتصادی به واحد‌ها و صنوف آسیب‌دیده از کرونا علاوه بر مهلت ۶ ماهه برای سررسید وام‌ها که قبلا مصوب شده بود کمک‌های جدیدی مصوب شود تا خدمت آنان ابلاغ شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.