فراهانی مطرح کرد:

بروز حادثه در منطقه ١٤ به دلیل بی توجهی به نظرات شورایاران

عضو شورای شهر تهران گفت: هرکجا از توان شورایاران استفاده شده ما شاهد بالندگی و رشد بودیم و البته بی توجهی به آن‌ها هم موجب خمودگی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا اظهار کرد: تذکر بنده در خصوص حادثه رح داده در منطقه ١٤ است؛ مناسفانه به دلیل بی توجهی به نظرات شورایان، این اتفاق اقتاد.

وی ادامه داد: هرکجا از توان شورایاران استفاده شده ما شاهد بالندگی و رشد بودیم و البته بی توجهی به آن‌ها هم موجب خمودگی شده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: چند روز پیش در اینستاگرام شاهد انتشار تصاویری از سانحه تصادف موتورسیکلت در یکی از معابر منطقه ١٤ تهران بودم که توسط یکی از شورایاران منتشر شده بود.

وی افزود: این شورایار با ذکر مشکلات و نواقصی که منجر به این حادثه شده و گذشت یک سال از درخواست کتبی شهروندان محله عارف در این رابطه از شهرداری منطقه که منجر به اقدام جدی نشده نوشته بود؛ برابر گزارش این شورایار عزیز متاسفانه در لاین کندرو اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی ما شاهد فقدان سرعتگیر، علائم ترافیکی و روشنایی لازم در شب بودیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بر همین اساس درباره «لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندرو اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی در محله عارف» به شهرداری تهران تذکر می‌دهم، انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مساله ایمنی معابر در سطح شهر توجه کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، شورایاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار