دیدار فرمانده لشکر ۵ نصر سپاه پاسداران با مدیران سازمان قضایی خراسان رضوی

فرمانده لشکر ۵ نصر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مدیران سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار رجب زاده در این دیدار از برگزاری کلاس‌های آموزشی برگزار شده از سوی قضات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خراسان رضوی قدردانی کرد و گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با داشتن قضات با تجربه می‌تواند در زمینه آموزش‌های حقوقی کمک شایانی برای آموزش نیرو‌ها انجام دهد. بحث آموزش کارکنان از موارد مهمی است که باید از سوی نیرو‌های مسلح جدی گرفته شود.


بیشتر بخوانید


 

در این دیدار نیز حجت الاسلام علی اسماعیلی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خراسان رضوی با اشاره به جایگاه ویژه لشکر ۵ نصر در دوران دفاع مقدس گفت: این لشکر جزء اولین لشکر‌هایی بود که از سپاهیان استان خراسان تشکیل شد و دلاورمردان این لشکر در عملیات‌های بزرگی همچون بدر و کربلای چهار و پنج، افتخار آفرینی کردند و اکنون نیز در حال افتخار آفرینی در زمینه خدمت به جامعه هستند.

همچنین در ادامه این جلسه مهدی اخلاقی، دادستان نظامی خراسان رضوی گفت: امروز حضور نیرو‌های مسلح در جبهه‌های مختلف رزمی و فرهنگی بسیار ارزشمند و قابل تحسین است.

او افزود: یکی از این میدان‌های خدمت در حال حاضر یاری جامعه و کادر سلامت در مبارزه با ویروس کرونا است که نیرو‌های مسلح ما از همان ابتدای شروع بیماری، هم قدم با کادر سلامت در کنار مردم بوده اند و خدمات قابل توجهی در زمینه‌های مبارزه با انتقال و پیشگیری ارائه کرده اند.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.