تقدیر از مربیان ایرانی تیم والیبال مهاجرین افغانستان

مراسم تقدیر از نسرین خزانی و مهسا آراسته کادر ایرانی تیم مهاجرین افغانستانی مقیم ایران برگزار شد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تقدیر از نسرین خزانی و مهسا آراسته کادر ایرانی تیم مهاجرین افغانستانی مقیم ایران برگزار شد.

مراسم تقدیر از نسرین خزانی و مهسا آراسته کادر ایرانی تیم مهاجران افغانستانی مقیم ایران با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، فریبا محمدیان نایب‌رئیس بانوان، مهناز شاددل مشاور امور بانوان و وحید مرادی مشاور عالی فدراسیون در دفتر ریاست فدراسیون برگزار شد. در این مراسم داورزنی با اهدای لوح تقدیر به مربیان ایرانی حاضر در کادر فنی تیم مهاجران افغان مقیم ایران، از عملکرد آن‌ها قدردانی کرد.

مسابقات والیبال بانوان افغانستان از تاریخ هفتم تا سیزدهم فروردین/ حمل سال جاری برگزار شد و طی این رقابت‌ها تیم مهاجران افغان مقیم ایران با کسب پیروزی مقابل تیم هرات در دیدار نهایی، عنوان قهرمانی افغانستان را به دست آورد.

تیم مهاجران افغان مقیم ایران در حالی موفق شد در بین ۱۰ تیم حاضر در رقابت‌ها، روی سکوی نخست مسابقات بایستد که هدایت این تیم را نسرین خزانی و مهسا آراسته مربیان ایرانی بر عهده داشتند.

در حاشیه این مراسم داورزنی ضمن تاکید بر گسترش همکاری بین دو کشور ایران و افغانستان تاکید کرد: نگاه ایران به افغانستان نگاهی دوستانه و پرمهر است. مردم این کشور برادران و خواهران ما هستند. فدراسیون ایران تمام تلاش خود را برای توسعه والیبال در افغانستان به کار خواهد گرفت.

وی افزود: ورزش زبان مشترک ملت‌هاست که صلح جهانی را در پی خواهد داشت. ما مردمی نیستیم که در برابر درد یک کشور بی‌تفاوت باشیم. به همین دلیل باید در تعاملات خود با افغانستان موثر ظاهر شویم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار