فضا سازی شهری مشهد با کمپین " رمضان ماه تمرین صبر"

شهرداری مشهد با کمپین «رمضان ماه تمرین صبر» پذیرای ماه مهمانی خدا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی حسینی سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: ماه مبارک رمضان، به‌نوعی ماه تمرین صبر در کنار پرورش روح و جسم است، بر همین اساس طرح‌های ویژه این ماه در قالب کمپین " رمضان ماه تمرین صبر" در نقاط مختلف شهر اکران شده است.

او با بیان اینکه این کمپین با شعار کمی "صبورتر_ کمی مهربان‌تر" اجراشده است، افزود: ماه مبارک رمضان در حوزه اجتماعی و اخلاقی ماه خودسازی، صبر، شکیبایی و مدارا کردن است مفاهیمی که بار‌ها در دین مبین اسلام بر آن تأکید شده است.


بیشتربخوانید



سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد ادامه داد: با نگاهی به پرونده‌های مربوط به خشونت‌های خانگی و آمار مرتبط با نزاع‌ها که به‌واسطه شیوع ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن بیشتر شده است؛ می‌بینیم که دلیل بیشتر این نوع حوادث کاهش آستانه تحمل و بی‌صبری افراد در جامعه است.

حسینی با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصت خوبی است تا با استفاده از این فضای معنوی در راستای بالا بردن آستانه تحمل و صبر جامعه فرهنگ‌سازی شود، بیان کرد: بر همین اساس مدیریت شهری تصمیم گرفت تا باهدف ترویج فرهنگ خودسازی، صبوری و مدارا کمپین «رمضان ماه تمرین صبر» را با شعار کمی "صبورتر_ کمی مهربان‌تر" اجرا کند.

او تصریح کرد: معتقدیم تاثیر و اهمیت تصاویر بسیار بیشتر از انتقال مفاهیم از طریق کلام است، لذا از فضای تبلیغات شهری به‌عنوان مهم‌ترین ظرفیت مدیریت شهری برای توسعه و ترویج فرهنگ صبوری و مدارا استفاده و طرح‌هایی با این مضامین در نقاط مختلف شهر اکران شده است.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار