امیر تقی‌خانی:

نیمی از موفقیت‌های ارتش حاصل صبر مومنانه همسران آنهاست

سخنگوی ارتش از دقت رهبر انقلاب نسبت به همت و صبر مومنانه همسران کارکنان و مسئولان ارتش سخن گفت.

به  گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرسرتیپ دوم شاهین تقی خانی در مصاحبه با برنامه «رویداد»رادیو گفت‌وگو با اشاره به تاکید رهبر بر حفظ آمادگی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ایشان تاکید دارند که باید بر اساس نیاز‌های زمانی و مکانی و نوع تهدیداتی که کشور را نشانه گرفته است، آمادگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مورد مذکور در تمام دیدار‌ها مورد تاکید قرار می‌گیرد، افزود: ایشان تاکید دارند که باید روز به روز آمادگی‌های رزمی خود را افزایش دهیم.

امیر تقی خانی گفت: برای افزایش سطح آمادگی ها، باید برنامه داشته باشیم که امکان اجرای آن نیز باید در نیرو‌های مسلح فراهم باشد.

وی آمادگی رزمی را ناظر بر صحنه‌هایی دانست که مردم هم با آن آشنا هستند و یادآور شد: چندین رزمایش در مجموعه ارتش در سال قبل برگزار شد که باید استمرار داشته باشد و هوشیاری ارتش بر اساس گزارش‌های واصله به رهبر، موجب تعابیر ایشان نسبت به ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.

امیر تقی خانی به رادیو گفت‌وگو گفت: ایشان می‌فرمایند این تمرینات کافی نیست؛ چون نیاز‌های ما در دوران‌های مختلف، متفاوت است.

وی با اشاره به تفاوت کردن تهدیدات از ابتدای جنگ تا امروز، اظهار کرد: پیشرفت‌های پهپادی ارتش فوق العاده زیاد بوده، ولی باز هم باید افزایش پیدا کند.

امیر تقی خانی افزود: حتی نوع پهپاد‌های ما در زمینه انهدامی و شناسایی باید تفاوت کند.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه توان این پهپاد‌ها باید افزایش یابد و در هر حوزه‌ای نقش آفرینی نماید.

امیر تقی خانی گفت: دقت و نگاه دقیق رهبر را به خانواده‌های ارتش متذکر می‌شوم و این مسئله یک عقبه‌ای دارد و فرموده اند نیمی از این موفقیت، حاصل صبر و تلاش مومنانه همسران ارتشی هاست.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار