۵ کشته و زخمی در پی تیراندازی در ایالت ویسکانسین

در پی تیراندازی در ایالت ویسکانسین آمریکا، دست کم ۵ نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلیس آمریکا امروز، یکشنبه به شبکه سی ان ان اعلام کرد در پی وقوع یک تیراندازی در یک رستوران در شهر کنوشا در ایالت ویسکانسین آمریکا، سه نفرکشته و دو نفر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، این حادثه درساعت ۱۲:۴۲ دقیقه صبح به وقت محلی داخل یک رستوران به وقوع پیوست. دو فرد تیر خورده که در این حادثه زخمی شدند، به بیمارستانی محلی منتقل شدند؛ اما جراحات آن‌ها عمیق است.

«لیزا چاواریا» خبرنگار شبکه ان بی سی شیکاگو در توییتی نوشت: در پی تیرانداری یک مرد در یک رستوران در شهر کنوشا، دست کم سه نفر کشته و دو نفر دیگر جراحت‌های عمیقی برداشتند.

او در ادامه تصریح کرد: مظنون همچنان دستگیر نشده و فرار کرده است.

طبق اعلام خبرگزاری اسپوتنیک، با این تیراندازی به مانند حادثه‌ای جدا برخورد شده و اعتقاد بر این نیست که این واقعه، تهدیدی برای جامعه محلی محسوب می‌شود. همچنین بر اساس گزارش‌ها پلیس در حال تعقیب مظنون است.

گفتنی است صبح جمعه نیز رسانه‌های خبری از وقوع یک تیراندازی دیگر در تأسیسات شرکت پست آمریکایی فدکس در شهر ایندیاناپلیس خبر داده بودند.

پایگاه خبری روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده بود این تیراندازی در انبار متعلق به شرکت پست فدکس به وقوع پیوسته است. سرگرد جوزف مک آتی (Joseph McAtee) صبح جمعه در گفت و گویی تلفنی اعلام کرده بود یک تیراندازی در انبار شرکت فدکس در نزدیکی فرودگاه ایندیاناپلیس رخ داده است.

همچنین در پی این حادثه خونبار، شبکه الجزیره به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد شمار کشته شدگان در تیراندازی رخ داده در تأسیسات شرکت فدکس به ۵ نفر و ۶۰ زخمی رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار