استاد اسدی: خط دفاع تراکتور نیاز به تقویت دارد

کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی تیم‌های فوتبال تراکتور و شارجه امارات توضیحاتی ارائه داد.

علی اکبر استاد اسدی ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم‌های فوتبال تراکتور و شارجه امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم  تراکتور عملکرد خوبی در مقابل تیم شارجه داشت و بازیکنان تراکتور چندین موقعیت خوب گلزنی را در این بازی از دست دادند. مهدی تیکدری هم در نیمه دوم موقعیت خوبی داشت که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

او ادامه داد: تیم تراکتور نتوانست میزبانی گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و طبیعتا از حمایت هوادران خود هم محروم است و این شرایط بیشتر به نفع تیم‌های دیگر است، چون آن‌ها هوادار چندانی ندارند.

او درباره شرایط تراکتور پس از آمدن رسول خطیبی به عنوان سرمربی اظهار کرد: رسول خطیبی از نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال به تراکتور آمده  و نتوانسته در نیم فصل بازیکنان مد نظر خود را جذب کند، اما تراکتور در این چند وقت بسیار خوب بازی کرده است. تیم تراکتور مقابل پاختاکور ازبکستان بازی خوبی را انجام داد، اما متاسفانه بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. تراکتور از خط حمله خوبی برخوردار است، اما در خط دفاع نیاز به تقویت دارد، چرا که بعضی از بازیکنان این تیم در حد لیگ برتر فوتبال کشورمان هستند و شرایط لیگ قهرمانان آسیا کاملا متفاوت است. تراکتور توانایی صعود از گروه خود را دارد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان بیان کرد: البته تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نسبت به چند سال گذشته ضعیف‌تر شده اند  و  تیم‌هایی  مثل الهلال عربستان و الاهلی عربستان قدرت چند سال گذشته را ندارند.

استاد اسدی درباره نبود بازیکن خارجی در تیم تراکتور اشاره کرد: نبود بازیکن خارجی در تراکتور تاثیر گذار است، اما اکثر بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند از کیفیت فنی چندانی برخوردار نیستند و انگشت شمار شاهد بازیکن خارجی با کیفیت در تیم‌های ایرانی بوده ایم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار