اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه

فرمانده سپاه پاسداران در گفت و گو با فرمانده سپاه بوشهر از آمادگی سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب در تماس تلفنی با فرمانده سپاه امام صادق( ع) استان بوشهر ضمن اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه بر استفاده از تمام ظرفیّت‌های موجود در سپاه برای کمک به مناطق زلزله‌زده و امدادرسانی به مردم در صورت نیاز، تاکید کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این ارتباط تلفنی با تشکر از اعلام آمادگی فرمانده سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان این استان، گفت: گروه اولیه سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر برای بازدید و بررسی میزان خسارات به این منطقه اعزام شده است که پس از بررسی‌های اولیه و نیازسنجی، نیاز‌های اولیه منطقه زلزله‌زده را اعلام می‌کنیم.

سردار علی رزمجو افزود: بسیجیان و گروه‌های جهادی بسیج استان بوشهر دقایقی بعد از وقوع این زلزله برای حضور در شهرستان گناوه  و کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز به این مناطق اعزام می‌شوند.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم برای اعزام کمک‌ها و تیم‌های امداد سپاه استان بوشهر به منطقه زلزله‌زده نیز دقایقی پس از وقوع این زلزله انجام شده است تا در صورت نیاز، خدمات‌رسانی به مردم منطقه زلزله‌زده با سرعت بیش‌تری انجام شود.

حوالی ظهر روز گذشته زمین لرزه‌ای با شدت ۵.۹ ریشتر بندر گناوه در استان بوشهر را لرزاند که این زلزله خسارت جانی نداشت، اما وقوع پس لرزه‌های فراوان باعث نگرانی مردم این منطقه شده است.

 این زلزله در مناطقی از استان‌های فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد نیز احساس شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.