مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

۳۲۰ ویژه برنامه هفته کار و کارگر به صورت مجازی برگزار می‌شود

جهاندیده گفت: ۳۲۰ عنوان برنامه با همکاری سازمان بسیج کارگری، خانه کارگر و واحدهای کارگری و کارخانجات سطح استان به مناسبت هفته کار و کارگر پیش‌بینی شده که بخش عمده آن بصورت مجازی و با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای برگزار می‌شود.

مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا عمده برنامه‌های هفته کار و کارگر در سیستان وبلوچستان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بصورت محدود و یا بر بستر فضای مجازی و رسانه‌ای برگزار خواهد شد.

او افزود: پیرو دستورالعمل معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ویژه برنامه‌های هفته کار و کارگر در سیستان وبلوچستان همانند سایر نقاط کشور با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بصورت محدود و یا بر بستر فضای مجازی و رسانه‌ای برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مطلع ویژه برنامه‌های هفته کار و کارگر عطر افشانی گلزار مطهر شهدا خواهد بود که بصورت محدود و با حضور مسوولان مرتبط و نمایندگان جامعه کار و تولید در سراسر استان برگزار می‌شود.

او  تصریح کرد: ویزیت رایگان و غربالگری کارگران در محیط کار با همکاری شبکه بهداشت و درمان و خانه‌های بهداشت کارگری به منظور پیشگیری از ویروس کرونا به شکل ویژه در ایام منتسب به هفته کار و کارگر انجام می‌شود.

جهاندیده خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه عکس موبایلی با موضوع کار در کرونا و رعایت موارد بهداشتی و نکات ایمنی در محیط کار یکی دیگر از برنامه‌ها خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بیان کرد: امسال نیز به مانند سال قبل به طور ویژه از خادمان سلامت و کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز تامین اجتماعی سراسر استان در این ایام تجلیل و قدردانی خواهد شد.

او افزود: اجرای طرح رزمایش مومنانه و کمک به کارگران آسیب دیده از کرونا، برگزاری شیفت ایثار در واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان، تولید محتوا و نشر در فضای مجازی، اهدا خون، برگزاری مسابقات ورزشی و محفل انس با قرآن، عرضه کالای اقساطی در فروشگاه‌های منتخب به جامعه هدف و دیدار با خانواده معظم شهدا کارگر بخش دیگری از برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار