بازار نهاوند بازگشایی نمی شود

رئیس اتاق اصناف شهرستان نهاوند گفت:با توجه به وضعیت کرونایی،بازار نهاوند بازگشایی نمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید حسین حسنی رئیس اتاق اصناف شهرستان نهاوند گفت: شرایط شهرستان نهاوند در دوران کرونایی همچنان مانند قبل است و تغییری نکرده و بر اساس مصوبات ستاد کرونا، بازگشایی بازار از ۴ اردیبهشت تکذیب می شود.

حسنی افزود: دیده می شود برخی ازکسب بازار و اصناف در شهرستان با گذاشتن تصویری هماهنگ در فضای مجازی و صفحه شخصی خود از بازگشایی بازار در روز شنبه ۴ اردیبهشت با هماهنگی فرماندار نهاوند خبر می دهند که این موضوع را رسما تکذیب می کنم.

او تصریح کرد: شرایط کرونایی در نهاوند فعلا قرمز است و بنا به تعریف این شرایط بازگشایی اصناف یا شروع به کار بازار باید طبق مصوبه ستادملی کرونا باشد و فعلا این تعطیلی تا یک هفته دیگر هم تمدید شده است.

او بیان کرد: بازار نهاوند از ۱۲فرورین ۱۴۰۰بنا به تصمیم ستاد کرونا شهرستان تعطیل است و می دانیم کسبه و بازاریان نهاوند شرایط مالی سختی را گذرانده اند، اما همه ما تابع قانون هستیم.

این در حالی است که بانک ها و ادارات در این مدت فعال هستند و فشارهای بانک ها بر بازاریان تنش زا شده است بازاریان از فشار های اقتصادی و سنگین شدن هزینه های جاری خبر می دهند که زندگی آن ها را با مشکل مواجه کرده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.