علی اکبر زاده:

مهلت ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی پایان یافت

دبیر جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی گفت: مهلت ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی پایان یافت و این زمان تمدید نخواهد شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد علی اکبر زاده دبیر جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اظهار کرد: مهلت ثبت نام در بیست و هشتمین جشنواره کتاب سال به پایان رسیده است و دانشجویانی که در این جشنواره ثبت نام کرده اند تا ۱۵ اردیبهشت فرصت دارند تا دو نسخه از آثار ثبت نام شده را به دبیرخانه ارسال کنند، در غیر اینصورت آثار آن‌ها از مرحله داوری حذف خواهد شد.

علی اکبرزاده از شکسته شدن رکورد تعداد ارسال آثار رسیده به جشنواره خبر داد و گفت: بیش از ۷۳۰ اثر در جشنواره ثبت نام شده که این بالاترین میزان مشارکت در تمام ادوار این جشنواره بوده است. همچنین در این دوره بیشترین تعداد آثار دریافت شده در بخش اصلی مربوط به گروه‌های علوم پزشکی و علوم انسانی و در بخش ویژه مربوط به شاخه‌های تاریخ شفاهی و علوم انسانی – اسلامی است.

او افزود: آثاررسیده به دبیرخانه جشنواره با توجه به ملاک‌های دبیرخانه، موضوع و محتوای هرکتاب در رشته‌ها و گروه‌های تعیین شده طبقه بندی شدند و به زودی مرحله اول داوری آغاز خواهد شد.

گفتنی است، برگزیدگان نهایی این جشنواره در هفته پایانی آبان‌ماه همزمان با هفته کتاب معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.