عملکرد دولت ضعیف است/ استیضاح رئیس جمهور اکنون به مصلحت نیست

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: به‌رغم ضعف شدید مدیریت در کشور، استیضاح رئیس جمهور در شرایط کنونی بسیار پرهزینه است و به مصلحت نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم در گزارش دهمین ماه فعالیت خود به مردم در مورد سوالی در مورد عملکرد دولت بیان کرد: این روز‌ها با تصمیم اشتباه و غیرکارشناسی رئیس جمهور شاهد وضعیت بدی از نظر کرونا هستیم و رئیس دولت در فجایع کرونایی اخیر دخیل است.

او افزود: این وضعیت به طور حتم راه حل داشت و می‌شد از بالا رفتن تعداد ابتلا، بستری و فوتی‌های کرونایی جلوگیری کرد و در ایام عید می‌توانستیم فوتی‌ها را نزدیک به صفر کنیم، ولی تصمیمات، اشتباه بود و شاهد وضعیت فاجعه‌باری در کشور هستیم.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این‌ها سلامت مردم را هم به گروگان گرفته‌اند، تاکید کرد: کارشناسان و وزارت بهداشت بار‌ها و بار‌ها تذکر دادند، ولی رئیس جمهور تصمیم خودش را گرفت.

رضایی با اشاره به اینکه دولت کنونی ضعیف‌ترین دولت در این چهل سال است، عنوان کرد: باید تلاش شود که با رای مردم یک دولت کارآمد روی کار بیاید و کشور از دست این مدیریت ضعیف نجات یابد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه برخی در این دولت برای کشور و مردم مضر هستند، ادامه داد: عقیده داریم که این شیوه اداره کشور صحیح نیست؛ یک روز روغن نیست، روز دیگر مرغ نیست، یک روز سیمان نیست و روز دیگر برنج. در این کشور نباید این همه فقیر و نیازمند و مشکلات اقتصادی و اجتماعی و ... داشته باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس در پاسخ به برخی مطالبات مبنی بر استیضاح رئیس‌جمهور، بیان کرد: به‌رغم ضعف شدید مدیریت در کشور و تصمیمات اشتباهی که رئیس جمهور در زمینه‌های مختلف داشته است، استیضاح رئیس جمهور را در این شرایط به نفع مردم و کشور نمی‌دانم.

رضایی افزود: استیضاح رئیس جمهور در شرایط کنونی بسیار پرهزینه است و به مصلحت نیست. نه اینکه رئیس جمهور توان اداره کشور را داشته باشد، ولی باید توجه کنیم که در آستانه انتخابات هستیم و اگر رئیس جمهور استیضاح شود باز هم ۵۰ روز معاون اول امور را در دست خواهد داشت که تغییری ایجاد نمی‌شود و دوباره به انتخابات می‌رسیم.

او گفت: در این شرایط چاره‌ای نداریم جز اینکه روز‌های باقی‌مانده این دولت را تحمل کنیم تا این روز‌های تلخ هم تمام شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.