معرفی خودرو؛

نسل جدید لندرور دفندر ۸۰ چه ویژگی هایی دارد؟

Defender ۸۰ وقتی در سال ۲۰۲۲ به عنوان مدل ۲۰۲۳ به فروش می‌رسد، مدلی کاملاً جدید خواهد بود که به عنوان یک خودرو شاسی بلند جمع و جور معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، لندرور برای تکمیل شاسی بلندهای جدید خود دفندر ۸۰ را آماده می‌کند. Defender ۸۰ احتمالاً سوار بر نسخه کوتاهتر از پلتفرم Defender بزرگتر باشد و احتمالاً زیرساخت‌های آن را با هاریر، یک SUV کوچک فروخته شده توسط شرکت مادر Jaguar-Land Rover، تاتا، تقسیم خواهد کرد.

چرا به این خودرو ۸۰ می‌گویند؟ حدس زده می شود با توجه به اینکه Defender بزرگتر با تریم‌های دو در ۹۰ و چهار درب عرضه می‌شود، نام این خودرو به دلیل کوچک بودن را 80 گذاشته است.گمان می رود قیمت تقریبی این خودرو از ۳۰ هزار دلار شروع شود، که به مدل پایه اجازه می‌دهد تا با فورد برونکو آینده و جیپ رانگلر فعلی رقابت کند.

Defender ۸۰ وقتی در سال ۲۰۲۲ به عنوان مدل ۲۰۲۳ به فروش می‌رسد، مدلی کاملاً جدید خواهد بود که به عنوان یک خودرو شاسی بلند جمع و جور پا به عرصه می گذارد.

ببب

اکنون باید منتظر بمانیم تا در مورد ویژگی‌های استاندارد و اختیاری این خودرو بیشتر بدانیم. انتظار داریم که Defender ۸۰ قابلیت آفرود به سبک لندرور را به صورت یک سیستم محرک چهار چرخ با تجهیزات استاندارد، به علاوه مقدار زیادی فاصله از زمین و رویکرد سخاوتمندانه داشته باشد.

ببب

هنوز مطمئن نیستیم که کدام موتور‌ها را می‌توان در زیر کاپوت Defender ۸۰ پیدا کرد. چهار سیلندر ۲.۰ لیتری Ingenium توربوشارژ ۲۴۶ اسب بخاری لندرور، که در Discovery Sport و Range Rover Evoque یافت می‌شود، می تواند گزینه ای برای این خودرو شاسی بلند باشد. 

موتور سه سیلندر توربوشارژ یکی دیگر از این احتمالات است و با حرکت صنعت خودرو به سمت الکتریکی شدن بیشتر، ممکن است یک تنظیم پلاگین هیبریدی نیز ارائه شود. دارای یک سیستم چهار چرخ متحرک یا چهار چرخ استاندارد خواهد بود و این امکان وجود دارد که انبوهی از دیگر ویژگی‌های فناوری آفرود را داشته باشد.

ببب

جزئیات مربوط به فضای داخلی Defender ۸۰ هنوز فاش نشده است، اما انتظار داریم که در سبک بدنه چهار در ساخته شود و برای چهار بزرگسال جای مناسبی داشته باشد، به علاوه فضای کافی در قسمت عقب برای تجهیزات و چمدان داشته باشد.  مدل‌های سطح بالا احتمالاً روکش‌های چرمی و ویژگی‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهند که مواردی لوکس مانند صندلی‌های گرم شونده و تهویه، کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای و روشنایی داخلی محیط قابل تنظیم محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار