واگذاری ۴۹۰۰ انشعاب رایگان گاز به مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۴۹۷۹ مورد انشعاب رایگان گازطبیعی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی این استان در سال گذشته واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرشید دشتی مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های شرکت گاز در راستای توسعه متوازن نعمت الهی گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار گفت: در سال گذشته، ۴۹۷۹ انشعاب رایگان گاز به مددجویان این استان اهدا شد که از این تعداد ۱۰۹۵ مورد به خانوار تحت پوشش بهزیستی و ۳۸۸۴ مورد هم به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است.

او افزود: در مجموع تاکنون ۷۷ هزار و ۴۰۵ خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی در خراسان رضوی از انشعاب رایگان گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشدند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان استفاده کنند.

دشتی بیان کرد: بر اساس قانون افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند برای یکبار از اشتراک رایگان گاز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار