۲ خبر از کشتی ایران؛

مربیان فعال کشتی بیمه شدند/ جلسه‌ی بررسی برنامه‌های لیگ کشتی برگزار شد

با پیگیری فدراسیون کشتی و در راستای تحقق اهداف عالیه کشتی کشور، مربیان فعال زیر پوشش بیمه درمانی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون کشتی طی تفاهم نامه‌ای به ارزش یک میلیارد تومان، تعداد ۶۵۵ مربی فعال کشتی کشور را زیر پوشش خدمات بیمه‌ای قرار داد.

بر این اساس این بیمه شامل هزینه‌های بیمارستانی، هزینه‌های پاراکلینیکی نوع ۱ و ۲، هزینه‌های جبران شکستگی و دررفتگی، جراحی مربوط به بینایی، آرتروز، دندانپزشکی، پاتالوژی، شیمی درمانی، رادیوتراپی و جراحی قلب است.

اولین جلسه‌ی بررسی برنامه‌های لیگ کشتی در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

اولین جلسه به منظور بررسی برنامه‌های لیگ کشتی کشور در سال ۱۴۰۰ با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ برگزار شد.

از اهم موضوعات مطرح شده در این جلسه که در دفتر سازمان لیگ کشتی برگزار شد، بررسی زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر سال ۱۴۰۰ بود که در مورد دو زمان پیشنهادی پس از رقابت‌های المپیک و پس از رقابت‌های جهانی نروژ بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در مورد تعداد کشتی گیران خارجی و کشتی گیران ملی پوش هر تیم و نحوه برگزاری این رقابت‌ها به صورت متمرکز و یا غیر متمرکز صحبت‌های اولیه انجام شد و مقرر شد تا سازمان لیگ پیشنهادات خود را در تمامی زمینه‌های مورد گفتگو به فدراسیون کشتی ارائه دهد تا پس از جمع بعدی و تصمیم گیری نهایی، آیین نامه لیگ برتر کشتی در سال ۱۴۰۰ آماده و به صورت رسمی اعلام شود.


بیشتر بخوانید

جدیدی: اگر دبیر رئیس فدراسیون نبود، ایران راحت‌تر به کرسی آسیا می‌رسید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار