رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز:

طرقبه و شاندیز نیازمند افزایش سهمیه اقلام تنظیم بازار است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز گفت: به دلیل وجود گردشگری و جمعیت شناور در طرقبه و شاندیز سهمیه اقلام ضروری و تنظیم بازار به طرقبه شاندیز نیاز به بازنگری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی مقدسی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز با اعلام موضوع افزایش بسیار بالای جمعیت شناور طرقبه شاندیز نسبت به آخرین سرشماری گفت: به دلیل همجواری با کلان شهر مشهد میزان سهمیه اختصاص یافته اقلام اساسی و آرد به طرقبه و شاندیز از سوی ستاد تنظیم بازار و مراجع مربوطه در خراسان رضوی نیاز به بازنگری دارد.


بیشتر بخوانید


او با اعلام اینکه از حضور گردشگران و همشهریان مشهدی در طرقبه و شاندیز در شرایط عادی استقبال می‌کنیم افزود: جمعیت شناور طرقبه چندین برابر جمعیت ثبت شده است که به واسطه وجود ویلا‌ها ورود گردشگر در روز‌ های تعطیل و جمعیت ساکن شده در شهرک‌ های تازه تاسیس در پنج سال گذشته به وجود آمده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز ادامه داد: این جمعیت شناور در زمان حضور در طرقبه نه تنها بسیاری از اقلام مورد نیاز خود مانند نان را خرید می‌کنند بلکه به واسطه مسافت کم و سهولت رفت و آمد حتی اقلام توزیعی تنظیم بازار مانند روغن، مرغ و ... را نیز با نرخ مصوب از شهر‌های طرقبه و شاندیز تهیه می‌نمایند که این موضوع ضرورت افزایش سهمیه‌ها به ویژه اقلام تنظیم بازار را نشان می‌دهد تا امکان توزیع عادلانه و برخورداری اهالی طرقبه از این اقلام صورت پذیرد.

 

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.