استاندار: توسعه و عمران سیستان و بلوچستان با سرعت در حال انجام است

موهبتی گفت: با اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی توسط دولت تدبیر و امید روند توسعه و آبادانی این استان با سرعت در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از پروژه‌های شاخص عمرانی شهرستان خاش و تفتان  اظهارداشت: پروژه‌های راه‌سازی و راه آهن و گازرسانی در سیستان و بلوچستان با قوت در حال اجرا بوده و به فضل الهی تلاش دولت بر این است که این پروژه‌ها در کمترین زمان و باکیفیت بالایی به بهره برداری برسند.

او بیان کرد: پروژه‌های قطعه ٢ باند دوم مسیر خاش به ایرانشهر ( ١٧ کیلومتر از پیگل به کارواندر)، قطعه ۶ راه آهن چابهار به زاهدان در حد فاصل خاش به ایرانشهر با ١٧ دهنه تونل به مساحت ٢٢ کیلومتر تونل، خط گازرسانی به خاش در منطقه دامن، تیغ آب و ایرندگان، خط و ایستگاه راه آهن خاش و ریل گذاری خط آهن زاهدان به خاش با همت و توان بالای مجریان طرح‌ها و با حمایت‌های ویژه دولت از پیشرفت مطلوبی برخوردار است.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: راه‌اندازی فرودگاه خاش نیز از نیازهای مهم استان و منطقه بوده که امیدواریم در کمترین زمان به مرحله اجرا و بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا استاندار سیستان و بلوچستان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل دفتر فنی استانداری و فرمانداران خاش و تفتان از پروژه‌های شاخص عمرانی دو شهرستان از نزدیک بازدید و ضمن خدا قوت به کارگران و مجریان طرح ها، بر تسریع در اجرای پروژه‌های مذکور جهت بهره برداری در زمان تعیین شده، تاکید کرد.
خاش در ۱۸۵ کیلومتری و جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار