محمد عبدالسلام: حمله صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی تخلفی آشکار است

سخنگوی جنبش انصارالله یمن طی پیامی ضمن محکومیت حملات اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: حمله صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی تخلفی آشکار است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به اقدامات اخیر اسرائیل همچون یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و کوچاندن خانواده‌های فلسطینی در محله شیخ جراح پیامی را در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد و نوشت: جنبش انصارالله یمن حمله صهیونیست‌ها را محکوم می‌کند.

وی ادامه داد: حمله صهیونیست‌ها به صحن مسجد الاقصی و همچنین حمله به نمازگزاران و کوچاندن خانواده‌های فلسطینی در محله شیخ جراح، تخلفی آشکار محسوب می‌شود.

محمد عبدالسلام گفت: کشور‌های عربی و اسلامی باید علیه چنین موضوعاتی موضع بگیرد و پس از صدور بیانیه‌های محکومیت تا احقاق حقوق و آزادی مقدسات از مقاومت فلسطین حمایت و پشتیبانی انجام دهند.

آشوب در اراضی اشغالی این روز‌ها بیداد می‌کند.

بعنوان مثال اگر بخواهیم نگاهی به این موارد داشته باشیم، طی روز‌های اخیر شهرک‌نشینان صهیونیست در پی رای دادگاه رژیم صهیونیستی می‌بایست با خانواده‌های فلسطینی به توافق می‌رسیدند تا خانه‌های خود در محله شیخ جراح را به اتهام عدم مالکیت خالی کنند و این امر در حقیقت به منزله اذعان به مالکیت شهرک نشینان بر این زمین‌ها بود که فلسطینیان این موضوع را نپذیرفتند.

همزمان با روز قدس نیز نیرو‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی ورودی‌های محله شیخ جراح در قدس اشغالی را به طور کامل مسدود کردند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار