اتمام نزدیک به ۳۰ کیلومتر آسفالت محور‌های روستایی شهرستان ارومیه در قالب طرح ابرار

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه اظهار داشت: نزدیک به ۳۰ کیلومتر از محور‌های روستایی شهرستان ارومیه در قالب طرح ابرار آسفالت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ارسطو شکوهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه گفت: کل پروژه‌های طرح ابرار شهرستان ارومیه نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر است که با اتمام کلی این پروژه‌ها درصد برخورداری خانوار روستایی شهرستان به رقم قابل توجه بالغ بر ۹۴ درصد خواهد رسید.

او گفت: آسفالت ۹ محور روستایی شهرستان ارومیه با مجموع نزدیک به ۳۰ کیلومتر پایان یافت که شامل محور شعبان کندی به حصار آغبلاغ به طول ۶/۴ کیلومتر، محور کایی به طول ۱/۸ کیلومتر، محور سولیک به طول ۸ کیلومتر، محور چاورش - گزنه کش به طول ۳/۵ کیلومتر، محور سیدک به طول یک کیلومتر، محور درب رود تپه ماکو به طول ۳/۳ کیلومتر، محور کچله به طول ۴/۲ کیلومتر، محور هله قوش به طول ۴/۵ و محور قرنسا به طول ۲ کیلومتر است.

 شکوهی ادامه داد: محور‌های تکیه - ترمنی- اردوشاهی به طول ۶/۳ کیلومتر، شگفتیک علیا و سفلی به طول ۶ کیلومتر، کانی میران به طول ۷ کیلومتر و زنگکان به طول ۵/۵ کیلومتر از دیگر محور‌های روستایی مهم شهرستان ارومیه است که طرح ابرار در آن‌ها اجرا می‌شود.

او در مورد پیشرفت پروژه‌های طرح ابرار در سایر محور‌های روستایی شهرستان ارومیه نیز اظهار داشت: خوشبختانه با آغاز فصل کار و مساعد شدن شرایط آب و هوایی حرکت جهادی آسفالت راه‌های روستایی پیگیری میشود و امید است در آینده‌ای نزدیک و با تخصیص قیر مورد نیاز آسفالت محور‌ها شاهد اتمام آسفالت در محور‌های روستایی بیشتری باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.