گل‌محمدی: برد دربی را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل استقلال گفت: بازی سختی مقابل استقلال داشتیم. امیدوارم با حفظ این روند و با همدلی بیشتر امسال هم قهرمان شویم.

دربی همیشه حساس است و بازی سنگینی برای هر ۲ تیم بود. موقعیت‌های زیادی شاهد نبودیم. از موقعیتی‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده کردیم و برنده شدیم. به دلیل داشتن ۴ مصدوم شرایط سختی داشتیم. برخی از بازیکنان با زور آمپول بازی کردند.

او افزود: بازیکنان مشکلات زیادی دارند و امیدوارم باشگاه مشکلات را حل کند. نمی‌خواهم درباره مسائل مالی صحبت کنم، اما امیدوارم تمام ارکان باشگاه زحمات بچه‌ها را جبران کنند.

گل محمدی در مورد اعتراض زیاد بازیکنان به داوری، گفت: بخشی از این مشکلات به حساسیت مسابقه مربوط می‌شود. نبود تماشاگران نیز تاثیرگذار است. امسال اعتراض به داوری بیشتر شده است. هر ۲ طرف باید خودشان را اصلاح کنند. دربی برای داور بازی سنگینی بود. آرامش باید در تمام تیم‌ها وجود داشته باشد.

او درباره آمار پایین گلزنی پرسپولیس گفت: خُم رنگرزی نیست که پشت سر هم گل بزنیم. همه انتظار دارند که به سپاهان ۴ و به استقلال ۶ گل بزنیم. نمی‌دانیم انتظارات از پرسپولیس چرا انقدر زیاد است.

او ادامه داد: نمی‌توانیم بگوییم که از داوری ناراضی بودیم. در خیلی از صحنه‌ها نظرات ما با تیم داوری متفاوت بود. باید فیلم بازی را ببینیم و سپس در این خصوص صحبت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود و سلام بر آقا یحیی عزیز
با تشکر و قدردانی از زحمات شما و کلیه اعضا تیم محبوب پرسپولیس
آقا یحیی عزیز خواهشمندم در خصوص وضعیت روحی روانی تیم کاری بکنید بچه ها علی رغم کار تیمی نسبتا خوب چرا اینقدر از نظر روحی عصبی و بدون کنترل شده اند خواهشمند است اقدامی کنید و همچنین زمان تعویض بازیکنان را کمی زودتر انجام دهید
فیلم بازی در بی و عملکرد بازیکنان را نگاه کنید وضعیت آقا حامد لک خیلی وحشتناک بود خصوصا اون جای که خودش را زمین انداخت و در خواست ورود کادر پزشکی را نمود.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
باید هم گل را که وزارت و فدراسیون تقدیمش کردند تبریک گفت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بازی را بردید اما آقا یحیی اخلاق و شرافت را در پایان بازی اول خود شما و بعد بازیکنانت بد باختید بد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بی معرفت به داور هم تبریک بگو ،خیلی زحمت کشید انصافا
آخرین اخبار