ارائه خدمات امور مالیاتی در دفاتر پستی

با امضای تفاهم نامه همکاری ادارات کل پست و امور مالیاتی استان اصفهان خدمات مربوط به امورمالیاتی دردفاتر منتخب پست دولتی ارائه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمید باقری مدیرکل پست استان اصفهان گفت: تاکنون مودیان مالیاتی برای دریافت خدمات جامع امور مالیاتی به واحد‌های پستی سراسر استان مراجعه می‌کردند و ارائه خدمات جامع امور مالیاتی در واحد‌های پستی نهادینه شده است.

بهروز مهدلو مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان نیز گفت: این اداره کل می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود شبکه پستی با کیفیت مطلوب تری به مودیان مالیاتی خدمات رسانی کند.

در این نشست تفاهم نامه همکاری ۱۴۰۰ به منظورخدمات رسانی بیشتر در ارائه خدمات جامع امور مالیاتی همانند سنوات گذشته مبادله شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.