بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۸ اردیبهشت؛

پاسخ رهبر انقلاب به دعوت تولیت آستان قدس رضوی برای سفر به مشهد/ واکنش یک مسئول به پورشه طلایی در پیاده رویی در تهران

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب درباره نپذیرفتن سفر چند ساعته رهبر معظم انقلاب به مشهد مقدس توئیتی را منتشر کرد:

" رهبر انقلاب سفر چند ساعته به مشهد را هم نپذیرفتند
تولیت آستان قدس رضوی:
پارسال خدمت رهبر معظم رسیدم و از ایشان برای سفری چند ساعته به مشهد دعوت کردم، فرمودند: «وقتی من مردم را به رعایت دستورات ستاد کرونا ملزم می‌کنم، چگونه می‌توانم خود به آن عمل نکنم؟»"

.

امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران درباره سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف در کشور توسط سرمایه گذاران پستی را منتشر کرد:

" آیا می‌دانید که سرمایه‌گذاران جسور (VC) در ایران تمایل دارند در کدام حوزه‌ها سرمایه‌گذاری کنند؟

بسیاری از پرسش‌هایی که در زمان‌های تصمیم‌گیری برای یک استارت‌آپ وجود دارد نیازمند دسترسی به داده‌های کلان ملی است.

به عبارت دیگر ‏استارت‌آپ‌ها و سیاست‌گذاران نوآوری، برای تصمیم‌گیری مناسب نیاز به داده‌های کلان ملی دارند.

همین داده‌های بومی است که می‌تواند اقیانوس‌های آبی و قرمز این زیست‌بوم را به ما نشان می‌دهد.

به همین دلیل ‎آزادسازی داده‌های مربوط به ‎اکوسیستم استارت‌آپی کشور را از مدتی پیش آغاز کردیم.

حالا به صورت آنلاین و به‌روز همه مردم می‌توانند داده‌های مربوط به وضعیت اکوسیستم را ببینند و از آن برای تصمیم‌گیری بهتر استفاده کنند.

کافی است به سامانه ایران نوآفرین بروید و بخش داشبورد نوآفرین را انتخاب کنید تا به این داشبورد اطلاعاتی دسترسی پیدا کنید."

.

مصطفی قمری وفا، مدیرکل اخبار داخلی صداوسیما با انتشار تصویر خودرویی لوکس نسبت به پلاک شدن این اتومبیل در ایران واکنش نشان داد:

" پورشه طلایی در تهران؛ این خودرو گرانقیمت را که ظاهراً به تازگی هم پلاک شده امروز مقابل یک برج تجاری در تقاطع ولیعصر و توانیر دیدم.
جالب اینکه صاحبش این ماشین رو در پیاده رو پارک کرده بود!"

.

سید مهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما توئیتی درباره جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و حمایت رئیس جمهور آمریکا از این رژیم در حساب شخصی اش منتشر کرد:

" آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۲۱۳ شهید رسید که ۶۱ کودک و ۳۶ زن در میان آن‌ها هستند. جو بایدن در تماس تلفنی با نتانیاهو باردیگر حمایت قاطع خود را از این حملات اعلام کرد. برخی در داخل همچنان بدنبال بزک کردن چهره آمریکا و دموکرات‌ها هستند."

.

حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما با انتشار تصویری از امیر نظری کارشناس برنامه‌ای در شبکه سلامت از فوت وی خبر داد:

" دکتر امیر نظری مجری کارشناس برنامه پزشکی ضربان از برنامه‌های شاخص شبکه سلامت بر اثر کرونا درگذشت. این همکار متعهد و متخصص که داروساز هم بود با شبکه چهار و رادیو سلامت هم همکارى داشت.
خداوند بیامرزدش و به خانواده اش صبر عطا کند."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار