عاشوری: تمرین ما با ملی پوشان کاراته روسیه، محک خوبی برای آن‌ها بود

بازیکن تیم ملی کاراته گفت: کمپ تمرینی روسیه شرایط را برای ارزیابی بازیکنان روسیه، پیش از مسابقات قهرمانی اروپا فراهم کرد.

مهدی عاشوری، بازیکن تیم ملی کاراته  در گفت‌و‌گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کمپ تمرینی برخی از ملی پوشان کاراته در کشور روسیه بیان کرد: کل مدت زمان اردو ۱۷ روز بود که ۴ روز اول را در شرایط قرنطینه برگزار کردیم و بعد از آن وارد کمپ تیمی شدیم و تمرینات را استارت زدیم. هدف از تشکیل این کمپ مشترک میان تیم ملی کاراته ایران و روسیه، اول رقابت‌های قهرمانی اروپا و بعد مسابقات انتخابی المپیک در کشور فرانسه بود.

او افزود: بنابراین ۴ کاراته کای ایرانی مانند علی اصغر آسیابری، مهرداد پورشیب، مهدی خدابخشی و من با مربیگری حسن روحانی به روسیه رفتیم تا علاوه بر تمرین، این کمپ شرایط را برای ارزیابی بازیکنان روسیه پیش از مسابقات قهرمانی اروپا فراهم کند.

عاشوری در مورد شرایط بازیکنان روسیه عنوان کرد: تیم ملی کاراته روسیه از بازیکنان باتجربه و جوان تشکیل شده است و همگی کاراته کا‌های بسیار خوبی هستند. با حضور حسین روحانی، سرمربی این تیم، قطعا کاراته این کشور  به موفقیت‌های بیشتری می‌رسد.

ملی پوش کاراته ایران درباره موقیعت کاراته کا‌های ایرانی برای کسب سهمیه المپیک در پاریس عنوان کرد: امیدوارم تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی پاریس سهمیه کامل را به دست آورد و با ترکیب کامل وارد مسابقات المپیک شود. ناگفته نماند ذبیح الله پورشیب و  سجاد گنج زاده خوشبختانه از طریق رنکینگ سهمیه المپیک را گرفته اند، اما قسمت  ناراحت کننده ماجرا این است که فقط یک نفر از این ۲ قهرمان می‌تواند به المپیک برود. برای هر ۲ قهرمان آرزوی موفقیت دارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار