درخواست مدیران پرسپولیس از هواداران/ پول بدهید تا رستگار شوید!

باشگاه پرسپولیس در اقدامی نه چندان جالب از هواداران این تیم درخواست کمک مالی کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته خبری از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر شد که این باشگاه از هواداران درخواست کمک مالی کرده است. شاید در نگاه اول این موضوع چندان مهم نبود، اما در واقع می‌توان آن را یک درخواست غیرمحترمانه توصیف کرد، زیرا تمام مدیران پرسپولیس می‌دانند که هواداران در ازای پولی که به باشگاه پرداخت می‌کنند، مبلغی در آینده دریافت نخواهند کرد و خبری هم از امتیاز ویژه نیست.

موضوع پول گرفتن باشگاه‌ها از هواداران تقریبا به یک سنت غلط در فوتبال ایران تبدیل شده است، زیرا این موضوع را بار‌ها در فصول اخیر شاهد بوده ایم. به عنوان مثال علی اکبر طاهری مدیرعامل اسبق پرسپولیس یکی از مدیرانی بود که در مصاحبه‌ای ویدئویی از هواداران این باشگاه خواست تا برای جلوگیری از کسر امتیاز و ضرر‌هایی که بابت پرونده‌های خارجی وجود دارد به حساب این باشگاه کمک کرده تا جلوی این اتفاقات گرفته شود.

اگر بخواهیم این موضوع را در سطح جهانی بررسی کنیم، در اکثر کشور‌های مدرن دنیای فوتبال، هواداران بخشی از باشگاه هستند و به عنوان سهامدار در سود و زیان باشگاه مورد نظر سهیم هستند. با توجه به این موضوع اگر هوادار به باشگاه کمک کند، می‌تواند در آینده سود خوبی کسب کند. البته در این زمینه هنوز زیرساخت‌های لازم نیز فراهم نشده است.

از طرفی دیگر باشگاه پرسپولیس در ۴ دوره اخیر لیگ برتر ایران به قهرمانی رسیده است. این تیم سال گذشته نیز به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، بنابراین سود خوبی از این راه داشته است. باید دید که مدیران پرسپولیس چه عملکردی از خود نشان داده اند که این باشگاه به سطحی رسیده که از هواداران درخواست کمک مالی کند. علاوه بر این موضوعات پرسپولیس در چند سال گذشته از فروش بازیکنان نیز منبع درآمدی خوبی داشته است.

پول گرفتن از هوادار برای پرداخت پاداش

یکی از فرضیه هایی که در این مورد مطرح شده مربوط به دریافت پول از هواداران و پرداخت پاداش به بازیکنان است. علی اکبر طاهری مدیر عامل اسبق پرسپولیس در این خصوص اظهار داشت: نباید مدیر باشگاه از هوادار پول بگیرد و خانه و ماشین برای خودش بخرد. این موضوع به فرهنگ بدی در فوتبال ایران تبدیل شده است. باشگاه پرسپولیس باید اقتدار خود را نشان دهد و مدیر برای پرداخت پاداش نباید از هوادار پول بگیرد.  

یکی دیگر از موارد قابل تامل در این خصوص عملکرد اعضای هیئت مدیره پرسپولیس است. افرادی که به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس انتخاب می‌شوند، باید بتوانند برای باشگاه حامیان مالی قدرتمند جذب کنند. قطعا با توجه به اسم باشگاه پرسپولیس پیدا کردن حامی مالی نمی‌تواند کار سختی باشد، اما آیا ساز و کار مشخصی در باشگاه‌های بزرگ ایران وجود دارد؟

پرسپولیس نباید برای دریافت پول، به هوادار التماس کند

ضیا عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد درخواست این تیم از هواداران برای واریز کمک نقدی، عنوان کرد: سایت هواداری در اکثر کشور‌های جهان وجود دارد، اما همه چیز با برنامه ریزی است. این گونه نیست که باشگاه به هواداران شماره کارت بدهد و درخواست پول کند. هواداران در باشگاه‌های بزرگ هیئت مدیره دارند و پول‌های واریزی همیشه در صندوق باقی می‌مانند تا در مواقع حیاتی از آن‌ها استفاده شود.  

او ادامه داد: هواداران در زمانی که باشگاه مشکل دارد، کمک می‌کنند. به نظر من باشگاه پرسپولیس اصلا به این کار احتیاجی ندارد. با وجود این که پرسپولیس به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، درآمد خوبی کسب خواهد کرد؛ اما شخصی که عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌شود باید بتواند حامی مالی خوب جذب کند. در حال حاضر پرسپولیس هیئت مدیره خوبی دارد و نباید به هوادار برای درخواست پول التماس کند. به نظر من این حرکتی که باشگاه پرسپولیس انجام داده است، در هیچ کدام از کشور‌های جهان مرسوم نیست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: باید هر چه زودتر تیم‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار شوند. البته طبق مطالبی که شنیده ام، قرار است ۱۰ درصد از سهام این ۲ باشگاه به فروش برسد. در این که حرکت باشگاه پرسپولیس جالب نبوده، شکی نیست؛ اما مبلغ قرارداد‌های بازیکنان با باشگاه‌ها نیز چند برابر شده است. مدیر برنامه‌های تعدادی از بازیکنان در این کار نقش داشته اند. به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثر بازیکنان شاخص جهان قرارداد خود را کاهش دادند، اما در ایران قرارداد‌ها افزایش یافته است.  

او اضافه کرد: چه اشکالی دارد که باشگاه‌ها از بازیکنان پایه خود استفاده کنند، اما پول‌های آن چنانی پرداخت نکنند. بازیکنان باید با عشق و علاقه برای پرسپولیس بازی کنند. در گذشته هم پول بود، اما لباس باشگاه ارزش دیگری داشت و حضور در پرسپولیس پلی برای پرتاب بازیکنان بود.  

عربشاهی در ادامه بیان کرد: اگر باشگاه‌ها سالی ۲ میلیارد تومان برای تیم‌های پایه هزینه کنند، در صورت نتیجه نگرفتن در مسابقات نیز هواداران تیم‌های خود را درک می‌کنند. پرداخت بیشترین پول به بازیکنان و قهرمانی فایده‌ای ندارد. در حال حاضر پرسپولیس بهترین نفرات را دارد و یحیی گل محمدی بهترین بازیکنان را انتخاب کرده است. باید در این زمینه حرفه‌ای عمل کنیم و مدیران باشگاه پرسپولیس به درخواست مالی زیاد بازیکنان تن ندهند.  

او افزود: پرسپولیس از گذشته در رده پایه بازیکنان خوبی داشته است و از لحاظ بازیکن کمبودی ندارد. ضمن این که شهاب زاهدی، بازیکن زوریا لوهانسک اوکراین عضو تیم امید پرسپولیس بود. سپاهان تنها باشگاهی است که در این زمینه حرفه‌ای عمل کرده است. باشگاه پرسپولیس این توانایی را دارد که حامیان مالی قدرتمند جذب کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۰:۲۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
بریم پول به ایم گداها بدهید که به جای ماشین 10میلیاردی سوار ماشین 15میلیاردی بشند درحالی که مردم عادی ایران تو یک پراید 115میلیونی موندند که بخرند این تفاوت اززمین تا آسمان به جای کمک فش وناسزا بهتون می دهیم حالا هرتیمی می خواهد باشد .........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
تاحالاماشین سواری بازیکنان یامدیرومسئول یامربی تیم هارودیدین؟؟؟فرقی نمیکنه چه لنگ چه استقلال
برین ببینین بعداگه میل ب کمک داشتین بعدکمک کنین
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۱۱:۱۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
ماشین سواری نه ولی ماشین بازیکنای کیسه رو دیدم ماشینای پرسپولیسی ها رو هم دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما دوست داریم به تیممون کمک کنیم به شما چه ربطی داره, توی کل دنیا مرسومه، در ضمن پرسپولیس کلی طلب داره که بخاطر تحریمها که احمدی نژاد مدعی بود هیچ آسیبی به ایران نزده خارج از ایران بلوکه است، در نهایت این کار اصلا هم زشت نیست و ما هوادارها خودمون تمایل داریم
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۰۷:۱۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
دقیقا. به کسی چه؟
ما دوست داریم پول بدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا افراد ناشناس و دلال اطراف پرسپولیس هستند باشگاه پرسپولیس کم میاره . مگه نمی بینید پیروانی بعضی از این افراد را تا حالا تو عمرش ندیده و اون آقا حقوق کلان از پرسپولیس میگیره تازه به قول آقای پیروانی روزی 40تا از این افراد ناشناس اطراف پرسپولیس پیدا میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
می‌خوان با پولاتون برن عشق حال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
من یه پونصد تومنی چسب خورده دارم که شماره دو طرفش متفاوته. چطوری می تونم اینو واریز کنم به حساب پرسپولیس؟؟
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۱۱:۱۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
۶۶۰۰ هم من بهت میدم بذار روش پماد سوختگی بخر
United Arab Emirates
ناشناس
۱۸:۵۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
با کمال میل مبلغی در حد توان به تیم محبوبمان تقدیم می کنیم. چه لحظات خوشی را برایمان رقم زدید بخصوص جمعه هفته گذشته. حال که تمام ناملایمات را به تیم قدر پرسپولیس تحمیل می کنند ما شما را تنها نمی گذاریم.
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۸:۲۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
به جهنم که درآمدشون تو آسیا بلوکه هست.مگه وقتی درامدشون تو آسیا آزاد بشه میان به هوادار بگن شماره حساب بدین براتون پول بریزیم که حالا پول میخوان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
مفتی بازی میکنن بیان بازی کنن وگرنه هزینه واسه ملت نتراشن و از بیت المال خرج اضافی نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
این بی لیاقت ها کمی کمتر ریخت و پاش کنن و موقع اخذ قرارداد چشم هاشون رو بازتر کنن که دچار پرونده های انچنانی و ضرر و زیان نشن که دست اخر هم دست گدایی به طرف مردم و هوادار دراز نکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه قرار بود از طرفدار بگیرن و خیلی شفاف و قابل راستی آزمایی یه کار زیر بنایی برای باشگاه انجام بدن که تا سالها باشگاه ازش منتفع بشه(مثل خرید تجهیزات سخت افزاری) اشکالی نداشت. ولی اینکه این پول خرج ماله کشی روی خرید بازیکن خارجی به درد نخور بشه (که اکثر ضررها از این نوعه) یک ریال هم کسی نباید بده‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خرید بازیکن مفت خور وگران و به صدر رفتن هزینه داره نمی تونستین بی جا کردید خریدید .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رهبرم سیدعلی
۱۶:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشه ملت پول بدن ک شما برید اونور آب با زن و بچه هاتون تفریح و خوشگذرونی کنین خجالت هم خوب چیزیه یه مشت شکم پرست و پول پرستین شماها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه فرقی میکنه ؟؟
این که میخوان از بیت المال بخورن
خب بزارین مستقیم از خوده مردم بخورن !!
از تولید به مصرف
خجالت هم نکشین !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر کی طرفدار این دو تیم هست خودش هم خرجشونو بده
Iran (Islamic Republic of)
رامین بی تعصی
۱۵:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی تیمی ۲ سال در استادیوم های پرطرفدار خودش بازی نمی کنه خب درآمدش ضعیف میشه ... من اگر سینما می روم بلیط می خرم و به سینما و بازیگران کمک می کنم ... خب چطور در فوتبال نباید اینچنین باشه؟ چهار سال این تیم بهم شادی بخشیده من نباید سهم کوچکی در این شادی بخشی ها داشته باشم؟ من با افتخار به تیمی که به روح من جلا داده کمک خواهم کرد .و اینرا وظیفه خودم میدونم... پرسپولیس عشقه بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
زودتر میگفتید کفاره ماه رمضونو فطریه هامونو میدادیم به پرس پلیسیا خب.....!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
منم صدقه ها بخشیدم به گدایان خیابونی. حیف دیر گفتن وگرنه میادم به این بیچاره ها !!!
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۰۷:۲۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
کاش میدادی گوشت میخریدن واسه بازیکنای استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناجی
۱۴:۴۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
باسلام
اگر قراداد بالایی با بازیکنان نبندند.
هزینه های اضافی را کم کنن
اگر پاداشی هم میخواهن بدهند درصورتیکه؛ تیم ها در قاره ی آسیا مقام قهرمانی کسب کنند در غیراینصورت پاداش معنایی نداره..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینار ترفند هارو حسن جون بهشون یاد داده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
پیروزی مایه ننگ فوتبال ایران
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
هوادارای پرسپولیس اونایی که دارن نفر ۵هزارتومان هم کمک کنند چه مشکلی پیش میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخخ گلریزون برای تیم ملی ایران یعنی خاک بر سرتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی برای بار چندم یک حراستی بی تخصص رو مدیر باشگاه میکنند نتیجه اش کاملا مشخصه.
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۴:۰۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
محمد یوسفی هوادار متمول پرسپولیس در امارات پول هنگفتی به مدیران باشگاه می دهد. از طاهری و گرشاسبی و سمیعی تا بقیه. آنها در هند نفری 50 میلیون پاداش از یوسفی گرفتند. برای فرار از دست وزارت اطلاعات دست به ایجاد شو زدند که هواداران کمک کردن. پول یحیی و مغانلو و ترابی و ... یوسفی داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
درآمدهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، به دلیل تحریم‌ها بلوکه است.
Iran (Islamic Republic of)
هادیزمانپو
۱۳:۳۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
من 2000 می خوام کمک کنم به کدوم حساب بزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
لنگ پهن شده صدقه بندازید داخلش خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس *
۱۳:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
پولی که از اسیا طلب داشتند سال گذشته پیش خور کردند برای جذب بازیکن و دریافت رضایت از طلبکاران تا پنجره بسته باز شود(طبق مصاحبه مدیران ) حالا چطور دوباره دست روی طلب از کنفدراسیون گذاشته شده معلوم نیست لطفا قوه قضاییه به این شایبه ورود کند پول سال گذشته از چه منبعی تامین شده اگر fatf مضرات بسیاری دارد یکی از حسناتش اینه که پول ورودی از کجا و به کجا ارسال میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
من که حاضرم کل زندگیم را برای پرسپولیس بفروشم و بدم. لطفاً شماره کارت بدین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اول كل زندگيتو بفروش بعد شماره حساب بگير.
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۸:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو قبلا هم کل زندگیت رو فروختی خبر نداری، چون کل زندگی آدم به عقلش هست ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوب هوادار هر تیم خودش پول به تیم اش بده. مثلاً من که هیچ تیمی رو دوست ندارم چرا باید از جیب من برای اون هزینه بشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۱۳:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس اینجا چه کار داری دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۲:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
روزي ي ساعت بشينن تو راهروهاي متروي انقلاب بهتره تر اينجوري گدايي كنيد واز هوادار پول بخوابم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
برو ببینم طاقت نگاه کردن مردم سوار شدن تو مترو رو هم ندارید چه برسه بشینید ی چی بگو بگنجه
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۲:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
یک عده مفت خور بعنوان مدیر اومدند و باشگاه رو غارت کردند و رفتند. حالا دیگه بابا مسعود هم پول نمیده.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اوضاع مدیریتی کشور اینه دیگه، بیشتر ازین نباید انتظار داشت، دیگه به خودشون زحمت نمیدن واسه ایجاد درآمد، یه شماره حساب میدن و میگن بریزین تو حساب.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر محمدی
۱۱:۵۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
با این وضع می خواد وارد بورس بشه و سود بدهد؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۱:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
یعنی مقصر خود هوادارهایی هستند که الکی این تیم هار وبزرگ می کنند؛ فرقی هم ندارد چه قرمز، چه آبی، چه زرد و ... هر رنگی که هستی! چون تا یک خبر میاد بیرون یک عده متعصب خشک مغز فقط به دنبال سوء استفاده هستند و اصلا به اصل خبر توجهی ندارند. آن کسی که به خاطر بازی این تیم ها میره شب پشت در ورزشگاه میخوابه و یا بدتر از اونبه هموطن خودش آسیب میرسونه و ... مقصر شماها هستید که این ها به همچین تفکری رسیدند! اگر فکر می کنید این ها تعصب و طرفداری هست فکر کنم تعصب اعراب جاهلیت خیلی بیشتر وبهتر از این بود چون حداقل از قوم وقبیله ی خودشون دفاع می کردند نه چیزی که هیچ عایدی براشون نداره جز بدبختی.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۳۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
فوتبال در ایران بخاطر بی عرضگی خودشون بهانه میکنن به پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
دنیا خیلی مضحکه! از ضعیف می‌گیرن میدن به غنی!
Iran (Islamic Republic of)
سس
۱۰:۵۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینهمه پول بیت المال حیف و میل کردین ادای مظلوما رو هم در میارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا کی می خواهید ازبیت المال بخورید بس نیست خسته نشدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا کی می خواهید ازبیت المال بخورید بس نیست خسته نشدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
یعنی حتی پول های اذری جهرمی و بابا مسعود هم کمه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما چقدر از آل سعود گرفته بودید که به ای اف سی ایمیل می زدید واز جسادت تمام قد از النصر حمایت میکردید!!!!!!!!!!!!!!!!!! الان چند وقته yjc شدیداً به پرسپولیس گیر داده ووقتی توی دربی پیروز شد دیگه به اوج رسیده...... باورندارید برید یه سری به اخبار این چندوقت سایت خودتون ( نه جای دیگه) بزنید. چه مفهومی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقا چه زود جوش میارید؟ آل سعود یا آل مسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خرید بازیکن مفت خور وگران و به صدر رفتن هزینه داره نمی تونستین بی جا کردید خریدید .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه جور میگین سنت غلط انگار نه انگار خود دولت تا یه اتفاقی میوفته شروع میکنه به گدایی و کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
چطور روتون میشه در این وضعیت اقتصادی تقاضای پول کنید.. خیلی از این طرفدارها مستاجر هستند و ماشین ندارد! از ماشین های گران قیمت و خانه های آنچنانی دست بکشید تا مشکلاتتان حل شود.. فرقی نمی کند استقلال، پرسپولیس یا باشگاه های دیگر... دست از جیب مردم بر دارید... زیر یک توپ زدن این همه تقاضا ندارد
Iran (Islamic Republic of)
راضیه
۱۰:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس پول و هزینه های چند صد میلیاردی تیم باید از کجا پرداخت بشه
از بیت المال و حقوق کسایی که تو بدترین شرایط زندگی میکنند. از بیت المال کسایی که تو سطل زباله دنبال یه لقمه نون میگرند
از بیت المال زنانی که بخاطر امرار معالش مجبورند هر کاری بکنند
از بیت المال پول داروی مردمی که پول دارو ندارند
بگذارید هوادارا هزینه علاقشون را بدهند چه اشکالی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه نکن این باشگاه مثل یک شرکت تولیدی است که سود برایشان داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
ببخشید از کی مدیران پرسپولیس کشیش مسیحی شده اند که مردم را موعظه میکنند با دادن پول به رسیدگی برسند از کی این را می گویند نفوذی تمام
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خاک برسراین باشگاه که از هوادار پول بگیر بده به بازیکنان ملیاردیش جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله. ولی کجای دنیا نه اجازه خصوصی شدن به تیم میدن و نه حمایت درست و درمون مالی دولتی و نه حق پخش درست و درمون بهش میدن؟ جالبش اینه از درآمد تبلیغات دور زمین و غیره هم که آخر فصل بدهکار میشن.
آخه این وضع تیم داریه؟! این وضعیت شرم آوره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدایا کاش من می فهمیدم این فوتبال در مملکت ما چه سودی داره که باید بیت المال و مالیاتی که مردم برای عمران و ابادانی کشور میدن باید خرج استقلال و پرسپولیس بشه ؟؟؟؟؟
شما را به قرآن یکی به من بگه چه سودی داره ؟ عامو ول کنید این فوتبال آبکی و مزخرف ایران رو. آخه چند ساله قرار بود این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار بشه ؟ چرا نمیشه دیگه؟؟!!!!!!@@@@@@@@
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
به شما مربوط نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
به خدا ظلم به ملته که پول بیت المال خرج این فوتبال بی خاصیت ایران بشه
به خدا حالا اگر برای یه رشته مدال آور و افتخار آفرین حداقل پول بیت المال خرج کنن کمتر آدم حرص می خوره و ناراحت میشه . به رشته های افتخار آفرین واقعا کمتر توجه میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا ربط داره تو نمیفهمی هنوز زوده تا متوجه بشی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اتفاقا خیلی هم مربوطه
پول زحمت کشی بیت المال رو بدن به چند تا بازیکن پیزوری اونوقت خودشون میلیاردی هاپولی کنن
پولای وزیر و وزراتخونه کمشونه که دست گدایی تو جیب مردم میکنن ؟
احتمالا از عید فطر سال دیگه یه صندوق هم برای اینا کنار کمیته امداد میزارن
Iran (Islamic Republic of)
بلال
۰۹:۲۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا به داد این مملکت برسه !!!
بعد اینکه بخور بخور کردن حالا دارن گدایی هم می کنن؟؟ بدبختای بیچاره!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۹:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه بدونیم پول مستقیم به خود باشگاه میرسه چرا که نه ؟ به شرط اینکه مثل پاداشهای آسیا 10 تا نون خور اون وسط پیدا نشه . راستی شنیدم قانون آوردن فرد خارجی لغو شده ، ربطی به اقدام استقلال برای آوردن اون شخص ایتالیایی نداره که ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصل این قانون هم بی ربط به پروندن مربی ایتالیایی تیم استفلال نبود ، استرا را میفرمایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمق مردا که به این فوتبالیست ها پول بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهشان پول بدهید که برن عشق و حال .!!!!!!!!!!!!!!
میشه آمار تعدادی که پول دادن و مبلغ آن را بعداً اعلام کنید ببینیم چند نفر هستند تو ایران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بابا !!! اینها همه فیلمشونه !! کمک مالی چیه؟؟؟/ مگه بابا مسعود و ننه آذرشون مرده اند!! هنوز نرفته ان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بابا مسعود وننه آذر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یاد بابا برفی و ننه سرما افتادیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار